Prequalification Documents

Lithuanian translation: Kvalifikacinės atrankos dokumentai

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Prequalification Documents
Lithuanian translation:Kvalifikacinės atrankos dokumentai
Entered by: Džiuginta Spalbar

09:18 Dec 22, 2003
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial
English term or phrase: Prequalification Documents
Care should be taken when preparing Prequalification Documents for other types of contracts to ensure that the prequalification criteria refer to the needs and characteristics of the specific contract while being consistent with the general principles outlined in the note.

Išankstinės kvalifikacijos dokumentai???
Džiuginta Spalbar
Lithuania
Kvalifikacinės atrankos dokumentai
Explanation:
Pirmajame etape tiekėjai (rangovai) kviečiami dalyvauti išankstinėje kvalifikacinėje atrankoje ir iš pateikusiųjų paraiškas pagal išankstinės kvalifikacinės atrankos dokumentuose nustatytus reikalavimus atrenkama ne mažiau kaip 10 tinkamų tiekėjų ar rangovų. Taigi riboto konkurso atveju apsiribojama tik “tinkamais” tiekėjais (rangovais), kuriems leidžiama pateikti pasiūlymus.
Selected response from:

Jolanta Schimenti
Grading comment
Dėkui
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Kvalifikacinės atrankos dokumentai
Jolanta Schimenti
4pradiniai konkursinio pasiūlymo dokumentai;
Leonardas


  

Answers


22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pradiniai konkursinio pasiūlymo dokumentai;


Explanation:
Čia turima galvoje konkurso rangos sutarčiai sudaryti I etapo dokumentai.

Leonardas
PRO pts in pair: 3711

11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Kvalifikacinės atrankos dokumentai


Explanation:
Pirmajame etape tiekėjai (rangovai) kviečiami dalyvauti išankstinėje kvalifikacinėje atrankoje ir iš pateikusiųjų paraiškas pagal išankstinės kvalifikacinės atrankos dokumentuose nustatytus reikalavimus atrenkama ne mažiau kaip 10 tinkamų tiekėjų ar rangovų. Taigi riboto konkurso atveju apsiribojama tik “tinkamais” tiekėjais (rangovais), kuriems leidžiama pateikti pasiūlymus.

Jolanta Schimenti
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in pair: 558
Grading comment
Dėkui




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search