Account manager

Lithuanian translation: verslo klientų vadybininkas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Account manager
Lithuanian translation:verslo klientų vadybininkas
Entered by: Karolis Butkevicius

11:39 Nov 26, 2006
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: Account manager
b2b klientu vadybininkai

"verslo klientu vadybininkas"?
Karolis Butkevicius
United Kingdom
verslo klientų vadybininkas arba akcijų tvarkytojas
Explanation:
Paties pasiūlytą "verslo klientų vadybininkas" vartojau versdamas tekstus apie vieną banką, skundų dėl termino nebuvo.

"akcijų tvarkytojas": http://www.splegal.lt/publications/Legal_Monitor_2004_Novemb...
Selected response from:

Marius Reika
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5reklamos skyriaus vedėjas, abonento tvarkytuvas
svarelis
3 +1verslo klientų vadybininkas arba akcijų tvarkytojas
Marius Reika


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
account manager
reklamos skyriaus vedėjas, abonento tvarkytuvas


Explanation:
account manager: asmuo, atsakingas už tam tikros organizacijos, įmonės, bendrovės ar įstaigos skelbimų ir reklamos skyriaus veiklą (žodynėlis Vadovai ir vadybinikai).
account manager (inf.) (Tildė): abonento tvarkytuvas


    Reference: http://www.darborinka.lt/mod/klasifikatorius/dokumentai/zody...
svarelis
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4

8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
account manager
verslo klientų vadybininkas arba akcijų tvarkytojas


Explanation:
Paties pasiūlytą "verslo klientų vadybininkas" vartojau versdamas tekstus apie vieną banką, skundų dėl termino nebuvo.

"akcijų tvarkytojas": http://www.splegal.lt/publications/Legal_Monitor_2004_Novemb...

Marius Reika
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vita Juciuviene: aš dar radau "sąskaitų tvarkytojas", ten ėjo kalba apie vertybinių popierių pardavimą
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search