screenshot

Lithuanian translation: ekranvaizdis

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:screenshot
Lithuanian translation:ekranvaizdis
Entered by: Vita Juciuviene

15:50 Mar 3, 2006
English to Lithuanian translations [PRO]
Computers (general) / software
English term or phrase: screenshot
koks galėtų būti šio žodžio lietuviškas atitikmuo?
Vita Juciuviene
Lithuania
ekranvaizdis
Explanation:
Jei reikia, dar galima pridurti ir žodį „momentinis“, tačiau, regis, ir be jo aišku, apie ką kalbama.
Selected response from:

Ernestas Lomsargis
Grading comment
šitas, atrodo, tiksliausias. Ačiū:)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5ekrano nuotrauka
Vykinta Saulyte-Bukauskaite
4momentinė ekrano kopija
diana bb
3ekranvaizdis
Ernestas Lomsargis


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
ekrano nuotrauka


Explanation:
Radau šio termino vertimą informatikos žodyne, taip pat ir Tildėje.

Vykinta Saulyte-Bukauskaite
Belgium
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ekranvaizdis


Explanation:
Jei reikia, dar galima pridurti ir žodį „momentinis“, tačiau, regis, ir be jo aišku, apie ką kalbama.

Ernestas Lomsargis
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 16
Grading comment
šitas, atrodo, tiksliausias. Ačiū:)

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
momentinė ekrano kopija


Explanation:
Momentinė ekrano kopija


    Reference: http://www.likit.lt/en-lt/zod_s.html
diana bb
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search