credential management

Lithuanian translation: Kredencialų tvarkymas/valdymas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:credential management
Lithuanian translation:Kredencialų tvarkymas/valdymas
Entered by: Rasa Didžiulienė

15:47 Mar 22, 2014
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: credential management
Kaip verstumėte "credential management"?
Rasa Didžiulienė
Lithuania
Kredencialų tvarkymas/valdymas
Explanation:
Kredencialų tvarkytuvas leidžia išsaugoti kredencialus, pavyzdžiui, vartotojų vardus ir slaptažodžius, naudojamus prisijungti prie svetainių ar kitų tinklo kompiuterių. Išsaugojusi jūsų kredencialus, sistema Windows gali jus automatiškai prijungti prie svetainių ar kitų kompiuterių.
Selected response from:

Arija
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Kredencialų tvarkymas/valdymas
Arija
3patvirtinamųjų duomenų tvarkymas
Leonardas
3rekvizitų valdymas
Mindaugas Putelis


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
rekvizitų valdymas


Explanation:


Mindaugas Putelis
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Kredencialų tvarkymas/valdymas


Explanation:
Kredencialų tvarkytuvas leidžia išsaugoti kredencialus, pavyzdžiui, vartotojų vardus ir slaptažodžius, naudojamus prisijungti prie svetainių ar kitų tinklo kompiuterių. Išsaugojusi jūsų kredencialus, sistema Windows gali jus automatiškai prijungti prie svetainių ar kitų kompiuterių.


    Reference: http://windows.microsoft.com/lt-lt/windows7/what-is-credenti...
Arija
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in RussianRussian
PRO pts in category: 4

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
patvirtinamųjų duomenų tvarkymas


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search