traffic engineering

Lithuanian translation: eismo organizavimas

14:22 Feb 20, 2003
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Civil Engineering
English term or phrase: traffic engineering
Demand Management feature to restrain traffic is primarilyy a traffic engineering cost to tune and time the system in accordance with the strategies developed.
Ugne Vitkute (X)
Lithuania
Lithuanian translation:eismo organizavimas
Explanation:
Pasak to paties "Statybos terminų žodyno", nors yra ir eismo inžinerija:

Pagrindinėse akademinėse studijose:

Specialiosios važiuoklės (TITIB6003);
Kasybos inžinerija (TITIB7007);
Eismo inžinerija (TITIB8011).

Studijų programoje be privalomųjų mokymo dalykų numatyti laisvai pasirenkami: nusikalstamumo būklė Lietuvoje, Lietuvos kultūros istorija, automobilizmas, eismo organizavimas, specialus fizinis rengimas, kinologija, religijotyra.
Selected response from:

Vidmantas Stilius
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4eismo inžinerija
Valentinas & Halina Kulinic
4eismo organizavimas
Vidmantas Stilius
1transporto inžinerija
Vents Villers


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eismo inžinerija


Explanation:
*

Valentinas & Halina Kulinic
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in UkrainianUkrainian

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
eismo organizavimas


Explanation:
Pasak to paties "Statybos terminų žodyno", nors yra ir eismo inžinerija:

Pagrindinėse akademinėse studijose:

Specialiosios važiuoklės (TITIB6003);
Kasybos inžinerija (TITIB7007);
Eismo inžinerija (TITIB8011).

Studijų programoje be privalomųjų mokymo dalykų numatyti laisvai pasirenkami: nusikalstamumo būklė Lietuvoje, Lietuvos kultūros istorija, automobilizmas, eismo organizavimas, specialus fizinis rengimas, kinologija, religijotyra.

Vidmantas Stilius
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 16

3 days 1 hr   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
transporto inžinerija


Explanation:
143 ref in google, for previous answers less...

Vents Villers
Native speaker of: Native in LatvianLatvian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search