PhD

Lithuanian translation: Filosofijos mokslų daktaras

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:PhD
Lithuanian translation:Filosofijos mokslų daktaras
Entered by: Rasa Didžiulienė

13:43 Mar 10, 2015
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Education / Pedagogy
English term or phrase: PhD
Dan Brown, PhD

Jei taip yra parašyta užsieniečio asmens gyvenimo aprašyme, ar PhD verčiate į lietuvių k. ar paliekate kaip yra? Tarkim jeigu toliau nurodoma, kad žmogus dirba ekonomikos srityje.
Rasa Didžiulienė
Lithuania
Filosofijos mokslų daktaras
Explanation:
"Filosofijos mokslų daktaras". Lietuviškame tekste įprasta nurodyti tik "dr.", jeigu nebūtina išplėsti.
Selected response from:

Mantas Salatka
Lithuania
Grading comment
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Filosofijos daktaras
Lukas_43
4Filosofijos mokslų daktaras
Mantas Salatka
4Daktaras, daktaro laipsnis
vaidas
3mokslų daktaras
Leonardas


  

Answers


17 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
phd
mokslų daktaras


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 18

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
phd
Filosofijos daktaras


Explanation:
JAV aukščiausias mokslo laipsnis



    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Doctor_of_Philosophy
Lukas_43
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4

22 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
phd
Daktaras, daktaro laipsnis


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 22 hrs (2015-03-11 12:31:59 GMT)
--------------------------------------------------

Gali buti tam tikros srities daktaro laipsnis, pvz., teisės mokslų daktaras, ekonomikos, finansu ir pan. Manau galima trumpinti dr.

vaidas
United Kingdom
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

1 day 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
phd
Filosofijos mokslų daktaras


Explanation:
"Filosofijos mokslų daktaras". Lietuviškame tekste įprasta nurodyti tik "dr.", jeigu nebūtina išplėsti.

Mantas Salatka
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 3




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search