Self-financing project

Lithuanian translation: savaiminio finansavimo projektas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Self-financing project
Lithuanian translation:savaiminio finansavimo projektas
Entered by: Ugne Vitkute (X)

19:05 Apr 6, 2011
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Energy / Power Generation / Renewable energy
English term or phrase: Self-financing project
Self-financing project - entirely relying on private investors (including citizens) which benefit from feed-in tariffs.

Pvz., toks projektas vykdomas Berlyne: privatiems investuotojams savivaldybė išnuomoja savo pastatų stogus, kur investuotojai įrengia saulės energijos įrangą. Miestui mokama 3-7 proc. nuo investuotojų uždirbto pelno, pardavus pagamintą energiją. Taip nenaudojant savivaldybės lėšų mieste didinama atsinaujinančiosios energijos gamyba.
Ugne Vitkute (X)
Lithuania
savaiminio finansavimo projektas
Explanation:
Alternative: tik privačių investuotojų lėšomis finansuojamas projektas.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2011-04-06 19:19:27 GMT)
--------------------------------------------------

Another alternative: savarankiško finansavimo, savarankiškai finansuojamas projektas. Example:
...bendrojo savarankiško finansavimo (angl. self-financing) ribos dydį / http://tinyurl.com/3rpvv2b
Selected response from:

Eurotonas.com
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1savaiminio finansavimo projektas
Eurotonas.com
4projektas, finansuojamas iš savo fondų
Leonardas
3projektas, finansuojamas iš privačių lėšų (fondų)
Ana Novikaite


  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
self-financing project
savaiminio finansavimo projektas


Explanation:
Alternative: tik privačių investuotojų lėšomis finansuojamas projektas.

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2011-04-06 19:19:27 GMT)
--------------------------------------------------

Another alternative: savarankiško finansavimo, savarankiškai finansuojamas projektas. Example:
...bendrojo savarankiško finansavimo (angl. self-financing) ribos dydį / http://tinyurl.com/3rpvv2b

Eurotonas.com
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 34

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rasa Didžiulienė
1021 days

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
self-financing project
projektas, finansuojamas iš savo fondų


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 80

11 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
self-financing project
projektas, finansuojamas iš privačių lėšų (fondų)


Explanation:
Tiesiog perfrazuojant pateiktą apibrėžimą.
Komisijos reglamente (EB) Nr. 60/2004 pateiktas variantas "iš savo fondų", bet čia gal labiau kontekstinis vertimas.


    Reference: http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=en&ihmlang=...
Ana Novikaite
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in RussianRussian




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search