VAR capability

Lithuanian translation: VAR (reaktyviosios galios kompensavimo / reguliavimo) geba

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:VAR capability
Lithuanian translation:VAR (reaktyviosios galios kompensavimo / reguliavimo) geba
Entered by: Vaida V

12:12 May 11, 2011
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation / Vėjo turbinos
English term or phrase: VAR capability
Patented CONTRO-W® system regulates voltaSTARTAK and power in real time. Like a conventional power plant, the system supplies reactive power to the grid when it is needed, regulating system voltaSTARTAK and stabilizing weak grids. The company provides a simple integrated system of Volt-Amp-Reactive (VAR) control by utilizing the dynamic VAR capability inherent in 's variable speed turbines as the main VAR source—unlike other systems that may require add-on capacitors or VAR compensators. Additionally, CONTRO-W® system can seamlessly integrate capacitor banks if greater VAR capability is required at your wind plant.

VAR capability - VAR charakteristika???
Vaida V
Lithuania
VAR (reaktyviosios galios kompensavimo / reguliavimo) geba
Explanation:
Alternative, but less preferred: VAR (reaktyviosios galios kompensavimo / reguliavimo) charakteristika

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2011-05-11 12:25:57 GMT)
--------------------------------------------------

Other alternatives: reaktyviosios galios kompensavimo (RGK) galimybė OR reaktyviosios galios kompensavimas.
A few examples:
pirmaujantis reaktyviosios galios kompensavimo (RGK) produktų gamintojas / http://tinyurl.com/6hbefxr
Įdiegta reaktyviosios galios kompensavimo sistema / http://tinyurl.com/6zjz7uo

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-05-11 13:39:02 GMT)
--------------------------------------------------

Atsakymas į jūsų papildomą klausimą (O kaip reikėtų "iššifruoti" VAR Volt-Amp-Reactive?):
Tai reaktyvinis voltamperas arba reaktyviosios galios (kompensavimo) vienetu:
1. http://tinyurl.com/3jsr3km
2. вар (единица реактивной мощности) / http://tinyurl.com/6br8nxf

system of Volt-Amp-Reactive (VAR) control = reaktyviosios galios kompensavimo / reguliavimo sistema
Selected response from:

Eurotonas.com
Lithuania
Grading comment
Ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4VAR (reaktyviosios galios kompensavimo / reguliavimo) geba
Eurotonas.com
4VAR palaikymas, VAR (valdymo) galimybė, VAR funkcija
Justas Staniulis


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
var capability
VAR palaikymas, VAR (valdymo) galimybė, VAR funkcija


Explanation:
Norima pasakyti, kad turbinose integruotos priemonės, leidžiančios taikyti VAR valdymą, todėl tam nereikia papildomų sistemų (kondensatorių ar kompensatorių).

Justas Staniulis
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 8

6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
var capability
VAR (reaktyviosios galios kompensavimo / reguliavimo) geba


Explanation:
Alternative, but less preferred: VAR (reaktyviosios galios kompensavimo / reguliavimo) charakteristika

--------------------------------------------------
Note added at 13 mins (2011-05-11 12:25:57 GMT)
--------------------------------------------------

Other alternatives: reaktyviosios galios kompensavimo (RGK) galimybė OR reaktyviosios galios kompensavimas.
A few examples:
pirmaujantis reaktyviosios galios kompensavimo (RGK) produktų gamintojas / http://tinyurl.com/6hbefxr
Įdiegta reaktyviosios galios kompensavimo sistema / http://tinyurl.com/6zjz7uo

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2011-05-11 13:39:02 GMT)
--------------------------------------------------

Atsakymas į jūsų papildomą klausimą (O kaip reikėtų "iššifruoti" VAR Volt-Amp-Reactive?):
Tai reaktyvinis voltamperas arba reaktyviosios galios (kompensavimo) vienetu:
1. http://tinyurl.com/3jsr3km
2. вар (единица реактивной мощности) / http://tinyurl.com/6br8nxf

system of Volt-Amp-Reactive (VAR) control = reaktyviosios galios kompensavimo / reguliavimo sistema

Eurotonas.com
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 34
Grading comment
Ačiū
Notes to answerer
Asker: O kaip reikėtų "iššifruoti" VAR Volt-Amp-Reactive?





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search