package plant

Lithuanian translation: gamykloje surinkta valymo stotis

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:package plant
Lithuanian translation:gamykloje surinkta valymo stotis
Entered by: Gintautas Kaminskas

22:44 Jun 25, 2011
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Energy / Power Generation
English term or phrase: package plant
Pilnas terminas - "wastewater treatment package plant". Konteksto daug nėra, minima, kad sistemos variklio valdymo centras tiekiamas kartu su "water treatment package plant", ir tiek. Nesu tikra, ar apskritai gerai suprantu, kas tai yra (gamykloje surinkta valymo stotis?). Gal kas gali padėti?
Aadilia
gamykloje surinkta valymo stotis
Explanation:
Package Plants are compact and cost-effective waste water treatment stations that are easy to install and connect. Various combinations are offered ...
www.johnsonscreens.com

Taigi, jūsų pasiūlytas vertimas „gamykloje surinkta valymo stotis“ turbūt tinka.
Selected response from:

Gintautas Kaminskas
Australia
Grading comment
Pavyko susisiekti su teksto autoriumi ir išsiaiškinti, kad tai ir turėta omenyje. Ačiū ūž pagalbą :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4nuotėkų valymo agregatas
Leonardas
4gamykloje surinkta valymo stotis
Gintautas Kaminskas
4nuotėkų valymo agregatas
Leonardas
3Kompleksinis nuotekų valymo įrenginys
Vitas Petrulėnas


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
gamykloje surinkta valymo stotis


Explanation:
Package Plants are compact and cost-effective waste water treatment stations that are easy to install and connect. Various combinations are offered ...
www.johnsonscreens.com

Taigi, jūsų pasiūlytas vertimas „gamykloje surinkta valymo stotis“ turbūt tinka.

Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Pavyko susisiekti su teksto autoriumi ir išsiaiškinti, kad tai ir turėta omenyje. Ačiū ūž pagalbą :)

21 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
wastewater treatment package plant
Kompleksinis nuotekų valymo įrenginys


Explanation:
Vertimas paimtas iš multitrano.

http://www.multitran.ru/c/m.exe?a=3&s=wastewater treatment p...

ABBY žodynas duoda:

package plant - комплектная установка - kompleksinis / komplektinis įrenginys

Vitas Petrulėnas
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 8

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nuotėkų valymo agregatas


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 80

12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
nuotėkų valymo agregatas


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 80




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search