replacement colleague

Lithuanian translation: pakaitinis asmuo

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:replacement colleague
Lithuanian translation:pakaitinis asmuo
Entered by: Anton Liachovic

09:51 Apr 29, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Insurance / benefit payments
English term or phrase: replacement colleague
Replacement Colleague who replaces beneficiary after their return home following treatment

(from: UK Platinum International Currency Card Benefit details)
Anton Liachovic
Lithuania
pakaitinis asmuo
Explanation:
kaip suprantu čia nelabai susiję su "kolegomis" ar kažkokiu pavadavimu. Kalba eina apie turto paveldėjimą, perėmimą ar pan. Nors konteksto mažai labai.

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2008-04-29 10:17:01 GMT)
--------------------------------------------------

be to čia kalba apie "currency card'us" visokius. Žiūrėkite pagal kontekstą kas labiau tinka, nes šie kažkuris iš šių gan skirtingų dviejų variantų tikrai turėtų gerai tikti.
Selected response from:

Arnas Vitkus
Lithuania
Grading comment
Labai dėkoju.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3pakaitinis asmuo
Arnas Vitkus
2pavaduojantis kolega
Leonardas


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
pavaduojantis kolega


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 36

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
pakaitinis asmuo


Explanation:
kaip suprantu čia nelabai susiję su "kolegomis" ar kažkokiu pavadavimu. Kalba eina apie turto paveldėjimą, perėmimą ar pan. Nors konteksto mažai labai.

--------------------------------------------------
Note added at 25 mins (2008-04-29 10:17:01 GMT)
--------------------------------------------------

be to čia kalba apie "currency card'us" visokius. Žiūrėkite pagal kontekstą kas labiau tinka, nes šie kažkuris iš šių gan skirtingų dviejų variantų tikrai turėtų gerai tikti.

Arnas Vitkus
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Labai dėkoju.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search