price hedge

Lithuanian translation: apsidraudimas nuo kaštų kilimo rizikos

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:price hedge on production costs
Lithuanian translation:apsidraudimas nuo kaštų kilimo rizikos
Entered by: Rasa Didžiulienė

19:34 Jan 31, 2018
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Investment / Securities
English term or phrase: price hedge
Price hedge on production costs
Rasa Didžiulienė
Lithuania
žr. atsakymą
Explanation:
Visa frazė būtų: produkcijos kaštų kilimo rizikos apdraudimas arba apsidraudimas nuo produkcijos kaštų kilimo rizikos.

Toks apsidraudimas įmanomas išsiimant tam tikrą draudimą (pvz., iš finansinių įmonių/verslo draudimo bendrovių) arba diversifikuojant verslus/produkcijos šaltinius ar pan., arba kažkaip kitaip "pamachinuojant" visą kapitalo/investicijų portfelį, pvz., per spekuliacijas biržose, t.y. įvedant kažkokią svertų sistemą.

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2018-01-31 20:22:03 GMT)
--------------------------------------------------

Price ir costs čia realiai kalba apie tą patį reikalą, t.y. apsidraudimą nuo kaštų kilimo rizikos. Kitaip angliškai būtų galima pasakyti tą patį: hedging (of) production costs.
Selected response from:

Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4žr. atsakymą
Rita Vaicekonyte
3apsaugos nuo kainų svyravimo instrumentai
Inga Jokubauske


  

Answers


31 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
žr. atsakymą


Explanation:
Visa frazė būtų: produkcijos kaštų kilimo rizikos apdraudimas arba apsidraudimas nuo produkcijos kaštų kilimo rizikos.

Toks apsidraudimas įmanomas išsiimant tam tikrą draudimą (pvz., iš finansinių įmonių/verslo draudimo bendrovių) arba diversifikuojant verslus/produkcijos šaltinius ar pan., arba kažkaip kitaip "pamachinuojant" visą kapitalo/investicijų portfelį, pvz., per spekuliacijas biržose, t.y. įvedant kažkokią svertų sistemą.

--------------------------------------------------
Note added at 47 mins (2018-01-31 20:22:03 GMT)
--------------------------------------------------

Price ir costs čia realiai kalba apie tą patį reikalą, t.y. apsidraudimą nuo kaštų kilimo rizikos. Kitaip angliškai būtų galima pasakyti tą patį: hedging (of) production costs.

Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 2
Notes to answerer
Asker: O žodis "Price" čia galioja ar nelabai? Nes man būtent jis kliūna, galvojau gal čia kažkas su kaina susiję?


5 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
apsaugos nuo kainų svyravimo instrumentai


Explanation:
Labai paprastai ir suprantamai paaiškinta čia:
Producers and consumers of commodities use the futures markets to protect against adverse price moves. A producer of a commodity is at risk of prices moving lower. Conversely, a consumer of a commodity is at risk of prices moving higher. Therefore, hedging is the process of protecting against financial loss.


    https://www.thebalance.com/hedging-controlling-price-risk-using-futures-markets-808965
Inga Jokubauske
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search