Toasts and tile count

Lithuanian translation: informaciniai pranešimai ir plytelių skaitiklis

08:03 Nov 4, 2013
English to Lithuanian translations [PRO]
IT (Information Technology) / Facebook
English term or phrase: Toasts and tile count
Pvz., kaip čia http://wmpoweruser.com/facebook-for-windows-phone-updated-to...
Vaida V
Lithuania
Lithuanian translation:informaciniai pranešimai ir plytelių skaitiklis
Explanation:
Jei čia yra meniu elemento vertimas, siūlyčiau „informacinius pranešimus“ trumpinti – „info. pranešimai“.

„Tile“ verčiama kaip „plytelė“, tai nėra išklotinė.
Ieškok „plytelė“ http://windows.microsoft.com/lt-lt/windows-8/start-screen-tu... ir http://www.windowsphone.com/lt-lt/features
Selected response from:

Marius Reika
Grading comment
Ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4informaciniai pranešimai ir plytelių skaitiklis
Marius Reika
2informaciniai užrašai ir išklotinės
Leonardas


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
toasts and tile count
informaciniai užrašai ir išklotinės


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 94

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
toasts and tile count
informaciniai pranešimai ir plytelių skaitiklis


Explanation:
Jei čia yra meniu elemento vertimas, siūlyčiau „informacinius pranešimus“ trumpinti – „info. pranešimai“.

„Tile“ verčiama kaip „plytelė“, tai nėra išklotinė.
Ieškok „plytelė“ http://windows.microsoft.com/lt-lt/windows-8/start-screen-tu... ir http://www.windowsphone.com/lt-lt/features


    Reference: http://windowsphonepatterns.net/uap_pattern/toast-notificati...
    Reference: http://windowsphonepatterns.net/uap_pattern/tile-notificatio...
Marius Reika
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Ačiū




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search