technical support and maintenance

Lithuanian translation: techninė pagalba ir priežiūra

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:technical support and maintenance
Lithuanian translation:techninė pagalba ir priežiūra
Entered by: Jurate Kazlauskaite

06:33 Sep 4, 2013
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Law: Contract(s) / Equipment required for medical trail
English term or phrase: technical support and maintenance
Company or its representative shall provide for *technical support and maintenance* of the following equipment: ...

Būsiu dėkinga už pagalbą išverčiant šį sakinį.
Ačiū.
Jurate Kazlauskaite
Lithuania
techninė pagalba ir priežiūra
Explanation:
Manyčiau, „aptarnavimas“ čia netinka, žr. http://vlkk.lt/lit/3578. Todėl versčiau būtent pažodžiui, pvz., visas sakinys galėtų būti toks:

Bendrovė ir jos atstovas užtikrina techninę pagalbą ir priežiūrą eksploatuojant šią įrangą

Selected response from:

Vaida V
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1techninė pagalba ir priežiūra
Vaida V
4techninis aptarnavimas ir priežiūra
MrRimvydas


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
techninis aptarnavimas ir priežiūra


Explanation:
...beveik pažodinis vertimas šitoje vietoje tinka.


    Reference: http://www.technikonus.lt/lt/techninis-aptarnavimas-ir-priez...
MrRimvydas
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
Notes to answerer
Asker: Labai ačiū Jums už pagalbą :)


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Kristina Radziulyte: support = pagalba; aptarnauti galima tik žmones.
5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
techninė pagalba ir priežiūra


Explanation:
Manyčiau, „aptarnavimas“ čia netinka, žr. http://vlkk.lt/lit/3578. Todėl versčiau būtent pažodžiui, pvz., visas sakinys galėtų būti toks:

Bendrovė ir jos atstovas užtikrina techninę pagalbą ir priežiūrą eksploatuojant šią įrangą




    Reference: http://www.aeg.lt/Support/
Vaida V
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ruta Peter
39 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search