Uniform text, Journal of Laws

Lithuanian translation: Lenkijos Respublikos oficialusis įstatymų leidinys

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Uniform text, Journal of Laws
Lithuanian translation:Lenkijos Respublikos oficialusis įstatymų leidinys
Entered by: Rasa Didžiulienė

16:34 Jul 3, 2014
English to Lithuanian translations [PRO]
Law/Patents - Law: Taxation & Customs
English term or phrase: Uniform text, Journal of Laws
Ši frazė vartojama anglų kalba cituojant lenkiškus įstatymus. Panašiai, kaip mes rašome: Official Gazette "Valstybės žinios", taip čia jie rašo Uniform text, Journal of Laws.

Kaip tiksliau verstumėte? Ta prasme noriu ne pažodžiui, nes gal irgi yra koks tikslesnis vertimas?
Rasa Didžiulienė
Lithuania
Bendras (vieningas) teisės aktų rinkinys/Įstatymų leidinys
Explanation:
Terminas „Lenkijos Respublikos oficialusis įstatymų leidinys“ vartojamas šiose ES interneto svetainėse:
http://eur-lex.europa.eu/n-lex/info/info_pl/index_lt.htm
http://ec.europa.eu/civiljustice/legal_order/legal_order_pol...
https://e-justice.europa.eu/content_member_state_law-6-pl-lt...
Selected response from:

Edita Rimavičiūtė
Italy
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4vientisas tekstas, Lenkijos oficialusis leidinys
Leonardas
3Bendras (vieningas) teisės aktų rinkinys/Įstatymų leidinys
Edita Rimavičiūtė


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
uniform text, journal of laws
Bendras (vieningas) teisės aktų rinkinys/Įstatymų leidinys


Explanation:
Terminas „Lenkijos Respublikos oficialusis įstatymų leidinys“ vartojamas šiose ES interneto svetainėse:
http://eur-lex.europa.eu/n-lex/info/info_pl/index_lt.htm
http://ec.europa.eu/civiljustice/legal_order/legal_order_pol...
https://e-justice.europa.eu/content_member_state_law-6-pl-lt...


Edita Rimavičiūtė
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
uniform text, journal of laws
vientisas tekstas, Lenkijos oficialusis leidinys


Explanation:
Lenkiškai tai būtų "tekst jednolity, Dz. U." (Dziennik ustaw)

Leonardas
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search