guided surgery

Lithuanian translation: gidinė chirurgija

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:guided surgery
Lithuanian translation:gidinė chirurgija
Entered by: Mindaugas Vasinauskas

07:26 Nov 7, 2019
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Medical: Dentistry / Implantology
English term or phrase: guided surgery
Sveiki,
Aprašymas maždaug toks: „In guided surgery cases, CBCT scanning and digital intraoral impressions are used to generate a virtual representation of the patient’s jaw and oral anatomy. This is utilized to develop a digital treatment plan in which the exact position of the implant is determined in advance of treatment. A surgical guide is fabricated that controls the osteotomy in precise accordance with the preplanned implant position. The depth, angulation, and mesial-distal and buccal-lingual location of the implant osteotomy are precisely controlled by titanium sleeves situated within the surgical guide."
Iš esmės, tai yra 'computer guided surgery', tačiau tai nėra 'kompiuteriu valdoma chirurgija', nes kompiuteris naudojamas tik tam tikriems nukreipiamiesiems šablonams pagaminti - surgical guide. Šio metodo aleternatyva 'freehand surgery', atliekama be tokių šablonų, vadovaujantis standartine diagnostine informacija.
Gal kam jau teko versti šį terminą ar tiesiog nieko prieš pasvarstyti?
Ačiū
Loreta Alechnaviciute Hoffmann
Lithuania
gidinė chirurgija
Explanation:
Gal yra ir geresnis terminas, bet naudojamas ir toks
Selected response from:

Mindaugas Vasinauskas
Lithuania
Grading comment
Ačiū. Terminas neidealus, nes 'gidas' nėra vartojamas reikšme 'šablonas' ar 'modelis', bet kadangi toks terminas tikrai vartojamas srityje, turbūt nereikia išradinėti dviračio. Bent kol kas
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3nukreipiamoji chirurgija
Kristina SAT
3tiriamoji chirurgija, tiriamoji operacija
Leonardas
3gidinė chirurgija
Mindaugas Vasinauskas


  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
gidinė chirurgija


Explanation:
Gal yra ir geresnis terminas, bet naudojamas ir toks


    Reference: http://vivadens.eu/lt/implantu-gidai/
    Reference: http://www.tadaskorzinskas.com/wp-content/uploads/2017/05/T....
Mindaugas Vasinauskas
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Ačiū. Terminas neidealus, nes 'gidas' nėra vartojamas reikšme 'šablonas' ar 'modelis', bet kadangi toks terminas tikrai vartojamas srityje, turbūt nereikia išradinėti dviračio. Bent kol kas

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
tiriamoji chirurgija, tiriamoji operacija


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 60
Notes to answerer
Asker: ne, tai būtų gal exploratory surgery (diagnostinė, žvalgomoji), bet tai ne tas pats


16 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
nukreipiamoji chirurgija


Explanation:
Irgi pamąstymui: gal nukreipiamoji chirurgija?

Odontologijoje, pvz., vartojama „nukreipiamoji audinių/kaulo regeneracija“ – „guided tissue/bone regeneration“.

Kristina SAT
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
Notes to answerer
Asker: Ačiū. Pagal aprašymą, tai tikrai nukreipiamoji regeneracija, nes skirta valdyti augimą tam tikra kryptimi ar tam tikroje vietoje. Bet principas kitoks nei guided surgery, nes nėra to tarpinio gaminio - guide





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search