Endoscopic Cyclophotocoagulation

Lithuanian translation: endoskopinė ciklofotokoaguliacija

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Endoscopic Cyclophotocoagulation
Lithuanian translation:endoskopinė ciklofotokoaguliacija

08:23 May 14, 2014
    The asker opted for community grading. The question was closed on 2014-05-17 14:54:09 based on peer agreement (or, if there were too few peer comments, asker preference.)


English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Medical (general)
English term or phrase: Endoscopic Cyclophotocoagulation
Kaip verstumėte? Čia operacijos pavadinimas.
Rasa Didžiulienė
Lithuania
endoskopinė ciklofotokoaguliacija
Explanation:
Gera žinia ta, kad tokie pavadinimai lietuviškai dažniausiai nesiskiria nuo angliškų.
Selected response from:

Gytis Tereikis
Lithuania
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4endoskopijos būdu atliekama lazerinė krumplyno fotokoaguliacija
Jurate Kazlauskaite
4endoskopinė ciklofotokoaguliacija
Gytis Tereikis


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
endoscopic cyclophotocoagulation
endoskopinė ciklofotokoaguliacija


Explanation:
Gera žinia ta, kad tokie pavadinimai lietuviškai dažniausiai nesiskiria nuo angliškų.

Gytis Tereikis
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 72
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: Taip ir išverčiau, tik pasitikslinau, nes internete nerandu tokio junginio.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jurate Kazlauskaite: Bloga žinia yra ta, kad tokio termino neradus "google", dažniausiai tenka ieškoti tikslesnio lietuviško termino.
10 hrs
  -> Jūsų variantas tikriausiai teisingas, tačiau jeigu tai medicininis tekstas, nebūtina viską žūtbūt lietuvinti. Trumpas tarptautinis terminas specialistui kur kas mielesnis už ilgą lietuvišką litaniją. Nebent būtų poreikis paaiškinti tai pacientui ar pan.

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
endoscopic cyclophotocoagulation
endoskopijos būdu atliekama lazerinė krumplyno fotokoaguliacija


Explanation:
"lazerinė krumplyno fotoreguliacija" yra tikslus terminas. Dėl "endoscopic", manyčiau, kad tai galima versti "endoskopijos būdu" arba "naudojant endoskopiją atliekama..."

Example sentence(s):
  • XXX
  • XXX

    Reference: http://www.mtp.lt/files/14_18_MTP_1.pdf
Jurate Kazlauskaite
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 22
Notes to answerer
Asker: Krumplyno? Kuri čia kūno dalis? Nes šis terminas vartojamas akių mikrochirurgijoje.





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search