autologous bone marrow rescue

Lithuanian translation: autologinių kaulų čiulpų kamieninių kraujodaros ląstelių (KKL) krioprezervacija (užšaldymas)

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:autologous bone marrow rescue
Lithuanian translation:autologinių kaulų čiulpų kamieninių kraujodaros ląstelių (KKL) krioprezervacija (užšaldymas)
Entered by: Vaida V

13:33 Jun 11, 2015
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Cancer treatments
English term or phrase: autologous bone marrow rescue
Pvz., http://www.britannica.com/EBchecked/topic/1461161/autologous... Iš anksto dėkoj už LT atitikmenį
Vaida V
Lithuania
autologinių kaulų čiulpų kamieninių kraujodaros ląstelių (KKL) krioprezervacija (užšaldymas)
Explanation:
Atsižvelgiant į nurodytą kontekstą, prasmė yra tokia: prieš chemoterapiją išsaugomos autologinės KKL, esančios kaulų čiulpuose, o vėliau suleidžiamos pacientui.
Žr. nuorodoje apie autologinių KKLT
Selected response from:

Jurate Kazlauskaite
Lithuania
Grading comment
Ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4autologinių kaulų čiulpų kamieninių kraujodaros ląstelių (KKL) krioprezervacija (užšaldymas)
Jurate Kazlauskaite
3autologinis kaulų čiulpų išsaugojimas
Leonardas


  

Answers


29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
autologinis kaulų čiulpų išsaugojimas


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 176

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Jurate Kazlauskaite: "autologinIS" netinka: gali būti "autologinIŲ" kaulų čiulpų išsaugijimas
3 hrs

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
autologinių kaulų čiulpų kamieninių kraujodaros ląstelių (KKL) krioprezervacija (užšaldymas)


Explanation:
Atsižvelgiant į nurodytą kontekstą, prasmė yra tokia: prieš chemoterapiją išsaugomos autologinės KKL, esančios kaulų čiulpuose, o vėliau suleidžiamos pacientui.
Žr. nuorodoje apie autologinių KKLT

Example sentence(s):
  • XXX

    Reference: http://www.kraujas.lt/onkohematologiniu-ligoniu-bendrija/kra...
Jurate Kazlauskaite
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 22
Grading comment
Ačiū




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search