loculated pleural effusion

Lithuanian translation: skysčio kaupimasis tarp pleuros sąaugų

09:34 Dec 3, 2018
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Medical (general) / Pulmonology
English term or phrase: loculated pleural effusion
Iš anksto dėkoju už LT atitikmenį
Vaida V
Lithuania
Lithuanian translation:skysčio kaupimasis tarp pleuros sąaugų
Explanation:
Tada gal šis variantas, jis labiau atitinka Jūsų aprašymą ir toliau nurodytą šaltinį:
Selected response from:

Gytis Tereikis
Lithuania
Grading comment
Dėkoju
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2skysčio kaupimasis tarp pleuros sąaugų
Gytis Tereikis
3skysčio kaupimasis pleuros ertmėse
Gytis Tereikis


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skysčio kaupimasis pleuros ertmėse


Explanation:
Dgs. "ertmėse" galbūt perteikia "loculated" (plaučiuose lieka "kišenių", kuriose laikosi skystis).

Gytis Tereikis
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 72
Notes to answerer
Asker: Dėkoju už pasiūlymą. Ši būklė aiškinama taip: Pleural effusion is when fluid fills this gap and separates the lungs from the chest wall. Fibrotic scar tissue may form in the pleural cavity (called loculation), preventing effective drainage of the fluid. Čia pabrėžiama, kad trukdoma skysčiui nutekėti. Tai turbūt turėtų atsispindėti ir vertime, kaip manote?

Asker: Yra rusiškas vertimo variantas: осумкованный плевральный выпот Gal žinote, kaip išversti "осумкованный"?


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
skysčio kaupimasis tarp pleuros sąaugų


Explanation:
Tada gal šis variantas, jis labiau atitinka Jūsų aprašymą ir toliau nurodytą šaltinį:


    https://www.ligos.lt/lt/straipsniai/pleuros-pazeidimo-priezastys-patogeneze-ir-diagnostika/
Gytis Tereikis
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 72
Grading comment
Dėkoju
Notes to answerer
Asker: Dėkoju, manau, 'sąaugas' pritaikysiu


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Rita Vaicekonyte
26 mins

agree  Arnoldas Zdanevicius
37 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search