(Metastatic) lesion

Lithuanian translation: (metastazinis) pažeidimas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:(Metastatic) lesion
Lithuanian translation:(metastazinis) pažeidimas
Entered by: Jurate Kazlauskaite

09:42 Jan 16, 2012
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals / Inclusion and Exclusion C
English term or phrase: (Metastatic) lesion
... tumor tissue sample from either the primary tumor or a metastatic *lesion* must be submitted...
arba:
measurable or non-measurable *lesion* per RECIST...

Gerbiami Kolegos, koks yra tikslus terminas lietuviu k.?
Is anksto dekoju.
Jurate Kazlauskaite
Lithuania
pažeidimas, patologinis pokytis
Explanation:
Remiantis ABBY žodyno med. reikšme lesion - med. повреждение, поражение, патологическое изменение

pažeidimas, patologinis pokytis
Selected response from:

Vitas Petrulėnas
Lithuania
Grading comment
Aciu.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4(metastazinė) pažaida
Loreta Alechnaviciute Hoffmann
3 +1(metastazinis) pakenkimas
Rasa Zurbaite
3pažeidimas, patologinis pokytis
Vitas Petrulėnas


Discussion entries: 1





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(metastatic) lesion
pažeidimas, patologinis pokytis


Explanation:
Remiantis ABBY žodyno med. reikšme lesion - med. повреждение, поражение, патологическое изменение

pažeidimas, patologinis pokytis

Vitas Petrulėnas
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Aciu.

30 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
(metastatic) lesion
(metastazinis) pakenkimas


Explanation:
metastazinis pakenkimas, pažeidimas arba pakitimas

--------------------------------------------------
Note added at 35 min. (2012-01-16 10:18:31 GMT)
--------------------------------------------------

Jei kalbama apie biopsinio audinio ėmimą, galima rašyti "metastazinio pakenkimo vieta".

Rasa Zurbaite
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 30

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Giedrius Ramasauskas
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
(metastatic) lesion
(metastazinė) pažaida


Explanation:
medicinos studentams skirtuose vadovėliuose ir moksiliuose straipsniuose dažnai vartojamas šis terminas

Example sentence(s):
  • Ligonių su metastazine žastikaulio pažaida patologinio lūžio stabilios fiksacijos mediana buvo 345 dienos, o su metastazine šlaunikaulio pažaida – 367 dienos

    Reference: http://www.vitaelitera.lt/ojs/index.php/bedrosios-praktikos-...
Loreta Alechnaviciute Hoffmann
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 39




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search