d.e. std.

Lithuanian translation: standartizuotas sausasis ekstraktas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:d.e. std.
Lithuanian translation:standartizuotas sausasis ekstraktas
Entered by: Rasa Didžiulienė

15:12 Dec 13, 2016
English to Lithuanian translations [PRO]
Medical - Medical: Pharmaceuticals
English term or phrase: d.e. std.
Ką reiškia trumpinys "d.e. std.", naudojamas maisto papildų sudedamųjų medžiagų aprašyme? Pavyzdžiui:

Pineapple (Ananas comosus L.) stem d.e. std. 60%
Pomegranate fruit (Punica granatum L.) d.e.* std. 40%
Rasa Didžiulienė
Lithuania
standartizuotas sausasis ekstraktas
Explanation:
Šifruojama kaip dry extract standardized.
Standartizuoti, iš anksto žinomos koncentracijos ekstraktai dažnai naudojami vaistų ir papildų gamybai.
Porą pvz. įdedu nuorodose.
Selected response from:

Ona Stankevičiūtė
Lithuania
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5standartizuotas sausasis ekstraktas
Ona Stankevičiūtė
4de facto standard> faktinis kiekis (procentais)
Rita Vaicekonyte


Discussion entries: 2





  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
de facto standard> faktinis kiekis (procentais)


Explanation:
Parašyta, kiek kokių produktų/medžiagų yra papilde.

Rita Vaicekonyte
United Kingdom
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 8

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
standartizuotas sausasis ekstraktas


Explanation:
Šifruojama kaip dry extract standardized.
Standartizuoti, iš anksto žinomos koncentracijos ekstraktai dažnai naudojami vaistų ir papildų gamybai.
Porą pvz. įdedu nuorodose.


    Reference: http://www.allsciences.com/catalogue/7-produits-chimiques/72...
    Reference: http://diagnoze.lt/lt/Vaistai/Maisto-papildas-EUBAGE-18-Rege...
Ona Stankevičiūtė
Lithuania
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search