Channel Marketing

Lithuanian translation: kanalų rinkodara

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Channel Marketing
Lithuanian translation:kanalų rinkodara
Entered by: Vaida Bilinskiene

07:35 Oct 4, 2006
English to Lithuanian translations [PRO]
Marketing - Other / marketing
English term or phrase: Channel Marketing
sakinys: vice president for company Retail and Channel Marketing
Vaida Bilinskiene
Lithuania
kanalų marketingas
Explanation:
"Taip pat straipsnyje pateikiamas empiriniais tyrimais įvertintas (remiantis [paskirstymo kanalų marketingo] strategijų modeliu) marketingo sprendimų poveikis paskirstymo kanalų sistemos formavimui." (http://www.marketingas.net/index.php?cid=784)

Маркетинг торговых каналов ---> Trade Channel Marketing (http://www.merch.ru/mding_d.html)

--------------------------------------------------
Note added at 2 days8 hrs (2006-10-06 16:09:07 GMT)
--------------------------------------------------

paskirstymo kanalų marketingas, prekybos kanalų marketingas etc (pagal VLKK geriau "rinkodara").
Selected response from:

Marius Reika
Grading comment
Ačiū už pagalbą.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3kanalų marketingas
Marius Reika
3daugiakanalė rinkodara
Leonardas


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
channel marketing
daugiakanalė rinkodara


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 219

2 days 8 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
channel marketing
kanalų marketingas


Explanation:
"Taip pat straipsnyje pateikiamas empiriniais tyrimais įvertintas (remiantis [paskirstymo kanalų marketingo] strategijų modeliu) marketingo sprendimų poveikis paskirstymo kanalų sistemos formavimui." (http://www.marketingas.net/index.php?cid=784)

Маркетинг торговых каналов ---> Trade Channel Marketing (http://www.merch.ru/mding_d.html)

--------------------------------------------------
Note added at 2 days8 hrs (2006-10-06 16:09:07 GMT)
--------------------------------------------------

paskirstymo kanalų marketingas, prekybos kanalų marketingas etc (pagal VLKK geriau "rinkodara").

Marius Reika
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 31
Grading comment
Ačiū už pagalbą.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search