casing

Lithuanian translation: tūta, tūtelė, gilzė

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:casing
Lithuanian translation:tūta, tūtelė, gilzė
Entered by: Gintautas Kaminskas

07:25 May 14, 2008
English to Lithuanian translations [PRO]
Other
English term or phrase: casing
We find 22 casings. Shell casings from a 22 rifle.
egliukas11
tūta, tūtelė, gilzė
Explanation:
Cčia kalbama apie "shell casings": tūta, tūtelė

Straipsnis iš Vikipedijos, laisvosios enciklopedijos.

Tūta
Unitarinio šovinio dalys - kulka, šovimo užtaisas, tūtelė, kapsulė

Lekia šautuvo M-4 išmesta tūtelė
Lekia šautuvo M-4 išmesta tūtelė

Tūta, tūtelė, gilzė - artilerijos ar šaulio ginklo šovinio cilindro formos dalis, kurioje būna šovimo užtaisas (parakas su priedais) ir kapsulė.

Unitariniuose šoviniuose į tūtelę (tūtą) įstatoma kulka (sviedinys). Dvinarių ar trinarių artilerijos šovinių (šių šovinių sviediniai būna atskiri nuo tūtos) tūtos užkemšamos.
Selected response from:

Gintautas Kaminskas
Australia
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5tūta, tūtelė, gilzė
Gintautas Kaminskas
4įdėklas/ futliaras/ makštis
Karolina Suliokiene


  

Answers


8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
įdėklas/ futliaras/ makštis


Explanation:
.

Karolina Suliokiene
United Kingdom
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 32

17 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
tūta, tūtelė, gilzė


Explanation:
Cčia kalbama apie "shell casings": tūta, tūtelė

Straipsnis iš Vikipedijos, laisvosios enciklopedijos.

Tūta
Unitarinio šovinio dalys - kulka, šovimo užtaisas, tūtelė, kapsulė

Lekia šautuvo M-4 išmesta tūtelė
Lekia šautuvo M-4 išmesta tūtelė

Tūta, tūtelė, gilzė - artilerijos ar šaulio ginklo šovinio cilindro formos dalis, kurioje būna šovimo užtaisas (parakas su priedais) ir kapsulė.

Unitariniuose šoviniuose į tūtelę (tūtą) įstatoma kulka (sviedinys). Dvinarių ar trinarių artilerijos šovinių (šių šovinių sviediniai būna atskiri nuo tūtos) tūtos užkemšamos.

Gintautas Kaminskas
Australia
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 83




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search