Fellowship Program

Lithuanian translation: Mokslinių bendradarbių programa

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Fellowship Program
Lithuanian translation:Mokslinių bendradarbių programa
Entered by: Rasa Didžiulienė

09:13 Oct 30, 2017
English to Lithuanian translations [PRO]
Science - Science (general)
English term or phrase: Fellowship Program
Įvairiose studijų programose pavadinimo gale nurodoma "Fellowship Program"
Rasa Didžiulienė
Lithuania
Mokslinių bendradarbių programa
Explanation:
Įprastas "fellowship programme" vertimas yra mokslinių bendradarbių programa. Analogiškai "fellow" yra mokslinis bendradarbis. Jei būtina, galima nurodyti, kad tai yra finansuojama/stipendijuojama mokslinių bendradarbių programa. Vartojimo pavyzdžiai nuorodose.
Selected response from:

Inga Jokubauske
United Kingdom
Grading comment
1 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Mokslinių bendradarbių programa
Inga Jokubauske
4 -1specialistų kvalifikacijos kėlimo programa
Rita Vaicekonyte
4 -1stipendijų programa
Giedre Asin
3 -1papildomos praktika po rezidentūros programa
Loreta Alechnaviciute Hoffmann


Discussion entries: 5





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
fellowship program
stipendijų programa


Explanation:
verčiama taip

Example sentence(s):
  • https://www.vu.lt/tarptautiniai-rysiai/kitos-studiju-uzsienyje-galimybes#stipendijos-ir-stažuotės
Giedre Asin
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Rita Vaicekonyte: Per platus terminas, nes stipendijos gali būti skiriamos bet kurioje higher ed. pakopoje. Čia specialistams skirta tobulinimosi programa, kuriai paprastai skiriama stipendija, bet esmė yra kvalif. kėlimas besispecializuojant konkrečioje siauroje srityje.
3 mins
  -> Na taip, dažniausiai šios programos skirtos studijuojantiems doktorantūros pakopoje arba ką tik tapusiems mokslų daktarais, vis dėlto tai yra stipendijos, nors terminas ir platus

agree  diana bb: Tai vis tik yra stipendijų programa. Specialistų kvalifikacijos kėlimas yra, mano manymu, per platus terminas, nes gali apimti ir, pavyzdžiui, koldūnų kraštelių užraitymo kvalifikacijos kėlimą. O fellowship programme yra konkrečiai stipendijų programa.
24 mins

disagree  Loreta Alechnaviciute Hoffmann: fellowship atliekama po rezidentūros, kai pradedantiejo gydytojai ligoninėje gali teikti ribotas paslaugas, pvz., konsultavimo
1 hr

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
fellowship program
specialistų kvalifikacijos kėlimo programa


Explanation:
.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2017-10-30 10:16:08 GMT)
--------------------------------------------------

Sukonkretinant - specialistų-stipendininkų kvalifikacijos kėlimo arba tolesnės specializacijos programa.

Rita Vaicekonyte
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Loreta Alechnaviciute Hoffmann: ne, tai ne kvalifikacijos kėlimo programa
1 hr
  -> Tai didesnei specializacijai įgyti t.y. kvalifikacijai kelti skirta stipendijuojama programa.

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
fellowship program
papildomos praktika po rezidentūros programa


Explanation:
pagal aprašymus, tai ribotų įgaliojimų praktinė veikla ligoninėje, kurią gali atlikti rezidentūrą baigę jaunieji gydytojai.

Loreta Alechnaviciute Hoffmann
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Rita Vaicekonyte: Fellowship'ai būna ne tik baigus mediciną/rezidentūrą, post-doc fellowship'as gali būti bet kokios srities
8 mins

neutral  Giedre Asin: Ar klausiančioji turi omenyhe medicinos studijas? Nes šiaip fellowships terminas vartojamas visų tipų studijoms
10 mins

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
fellowship program
Mokslinių bendradarbių programa


Explanation:
Įprastas "fellowship programme" vertimas yra mokslinių bendradarbių programa. Analogiškai "fellow" yra mokslinis bendradarbis. Jei būtina, galima nurodyti, kad tai yra finansuojama/stipendijuojama mokslinių bendradarbių programa. Vartojimo pavyzdžiai nuorodose.


    https://ec.europa.eu/research/fp7/understanding/fp7inbrief/structure_lt.html
    Reference: http://lzinios.lt/lzinios/mokslas-ir-svietimas/lietuvos-moks...
Inga Jokubauske
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 4




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search