supported decision making

Lithuanian translation: sprendimų priėmimas su pagalba

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:supported decision making
Lithuanian translation:sprendimų priėmimas su pagalba
Entered by: Ugne Vitkute (X)

15:41 Dec 26, 2010
English to Lithuanian translations [PRO]
Social Sciences - Social Science, Sociology, Ethics, etc. / intellectual disabilities
English term or phrase: supported decision making
Supported decision-making systems must be available for all persons with intellectual disabilities in all European countries, including people with severe and profound disabilities.

http://www.paradigm-uk.org/Resources/9/2/9/Supported Decisio...
Ugne Vitkute (X)
Lithuania
sprendimų priėmimas su pagalba
Explanation:
.
Selected response from:

Leonardas
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4sprendimų priėmimo parama
Inga Jurkeviciute
4sprendimų priėmimas pasitelkus pagalbą
Eurotonas.com
4sprendimų priėmimas su pagalba
Leonardas
Summary of reference entries provided
sprendimų priėmimas su pagalba
Gintautas Kaminskas

  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sprendimų priėmimas su pagalba


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 8

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sprendimų priėmimas pasitelkus pagalbą


Explanation:
See example below.

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2010-12-26 18:11:04 GMT)
--------------------------------------------------

supported decision-making system = sprendimų priėmimo pasitelkus pagalbą sistema

Alternative, but less preferred: pagalbos priimant sprendimus sistema

--------------------------------------------------
Note added at 5 hrs (2010-12-26 20:45:25 GMT)
--------------------------------------------------

Another alternative: sprendimų priėmimo su pagalba sistema

Example sentence(s):
  • ragina kuo ilgiau taikyti metodą, kai sprendimai priimami pasitelkus pagalbą (angl. „supported decision-making“), užtikrinant, kad daugeliu atveju tai būtų prioritetinis pasirinkimas; ragina daugiau dėmesio skirti tam, kad būtų suteikiami įga

    Reference: http://tinyurl.com/33mbsd7
Eurotonas.com
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 3

1 day 18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sprendimų priėmimo parama


Explanation:
rašyčiau paprastai: sprendimų priėmimo paramos sistemos arba paremtos (remiamos) sprendimų priėmimo sistemos

http://www.eionet.europa.eu/gemet/concept?langcode=lt&cp=109...

--------------------------------------------------
Note added at 1 giorno23 ore (2010-12-28 15:09:15 GMT)
--------------------------------------------------

ok, gal galėtų būti, kaip jau yra šiame vertime:

paramos priimant sprendimus sistema

http://www.inclusion-europe.org/main.php?lang=EN&level=1&s=8...

Konferencijos “Europe in Action 2007” rezoliucija
Piliečio teisės visiems 10 -12 Gegužė, 2007, Varšuva, Lenkija
JT Neįgaliųjų teisių Konvencija yra svarbus žingsnis į priekį. Ji pripažįsta sutrikusio intelekto asmenis kaip pilnateisius savo šalies piliečius.
***
Todėl “Europe in Action 2007” konferencijos dalyviai reikalauja, kad:

Būtų sukurtas teisinis paramos, priimant sprendimus, modelis (angl. supported decision making model), vietoj to, kad sprendimus už juos priimtų kiti.

Visos šalys, kurios ratifikuos Konvenciją, turi imtis visų priemonių, kad būtų sukurta galimybė asmenims su intelekto sutrikimais visapusiškai naudotis paramos, priimant sprendimus, modeliu.



    Reference: http://www.eionet.europa.eu/gemet/concept?langcode=lt&cp=109...
Inga Jurkeviciute
Italy
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Eurotonas.com: This term is used in a different context: Prancūzijoje nuo 1999 metų vykdoma išsami energetinio audito programa, vadinama "Aide à la Décision" (Sprendimų priėmimo paramos sistema (DMSS)). Ši energetinio audito programa turi.../ http://tinyurl.com/2usrzgu
3 hrs




Reference comments


7 hrs
Reference: sprendimų priėmimas su pagalba

Reference information:
Sprendimų priėmimas su pagalba reiškia,
kad neįgalieji gali patys priimti
sprendimus, kai jiems padeda asistentas.


    Reference: http://www.inclusion-europe.org/documents/PPSupported_Decisi...
Gintautas Kaminskas
Australia
Specializes in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 16




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search