touch-tone telephone

Lithuanian translation: (mygtukinis) toninio rinkimo telefono aparatas

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:touch-tone telephone
Lithuanian translation:(mygtukinis) toninio rinkimo telefono aparatas
Entered by: Eurotonas.com

18:56 May 19, 2011
English to Lithuanian translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications)
English term or phrase: touch-tone telephone
"Using a touch-tone telephone, dial the Primary Number listed"

Gal žinote, kaip lietuviškai vadinasi toks telefonas (kuriame spaudant mygtukus pasigirsta skirtingo garso aukštumo „pyptelėjimas“).
Rasa Zurbaite
toninio rinkimo telefonas
Explanation:
Alternative: (mygtukinis) toninio rinkimo telefono aparatas

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2011-05-19 19:08:58 GMT)
--------------------------------------------------

Other alternatives: toninis telefonas; telefonas, turintis toninio rinkimo galimybę.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2011-05-19 19:15:22 GMT)
--------------------------------------------------

Examples:
toninio rinkimo telefono aparato / http://tinyurl.com/5wyq56r
naudokite toninio rinkimo telefono aparatą / http://tinyurl.com/63l38wt
reikalingas telefonas, turintis toninio rinkimo galimybę / http://tinyurl.com/63a2f2w
telefono aparatas, veikiantis toniniu režimu. / http://tinyurl.com/6zg4bwf
Selected response from:

Eurotonas.com
Lithuania
Grading comment
ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5toninio rinkimo telefonas
Eurotonas.com
5mygtukinis telefono aparatas
Leonardas


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
mygtukinis telefono aparatas


Explanation:
.

Leonardas
PRO pts in category: 22

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
toninio rinkimo telefonas


Explanation:
Alternative: (mygtukinis) toninio rinkimo telefono aparatas

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2011-05-19 19:08:58 GMT)
--------------------------------------------------

Other alternatives: toninis telefonas; telefonas, turintis toninio rinkimo galimybę.

--------------------------------------------------
Note added at 18 mins (2011-05-19 19:15:22 GMT)
--------------------------------------------------

Examples:
toninio rinkimo telefono aparato / http://tinyurl.com/5wyq56r
naudokite toninio rinkimo telefono aparatą / http://tinyurl.com/63l38wt
reikalingas telefonas, turintis toninio rinkimo galimybę / http://tinyurl.com/63a2f2w
telefono aparatas, veikiantis toniniu režimu. / http://tinyurl.com/6zg4bwf


Eurotonas.com
Lithuania
Specializes in field
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
ačiū




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search