interline

Lithuanian translation: tarplinijinis

07:27 Sep 22, 2017
English to Lithuanian translations [PRO]
Bus/Financial - Transport / Transportation / Shipping / Software for Logistics
English term or phrase: interline
Kalbama apie skrydžių rūšis, galimi tokie variantai:

Single Line
Interline
Code Share

Kaip tiksliai ir trumpai išversti 'interline'?
Vaida V
Lithuania
Lithuanian translation:tarplinijinis
Explanation:
kaip Ingos, bet trumpiau (kaip tarptautinis, tarpmiestinis, tarpžinybinis)
Selected response from:

Ramunas Kontrimas
Lithuania
Grading comment
Ačiū
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1tarplinijinis
Ramunas Kontrimas
3krovinių gabenimo sistema
Rita Vaicekonyte
4 -1Oro linijù darbuotojù kelionės su nuolaida kitomis oro linijomis
Rita Vaicekonyte
3Skrydis keliomis oro linijomis
Inga Jokubauske


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Skrydis keliomis oro linijomis


Explanation:
.

Inga Jokubauske
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian
PRO pts in category: 16

22 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
Oro linijù darbuotojù kelionės su nuolaida kitomis oro linijomis


Explanation:
Darbuotojas turi turėti kodà, leidžiantì skristi kitomis avialinijomis nei tos, kuriose dirba, pritaikant nuolaidas.

Rita Vaicekonyte
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Inga Jokubauske: interline keliauja ne tik oro linijų darbuotojai, o visi keleiviai. Ats. į komentarą - visai ne tas kontekstas.
5 hrs
  -> Ne visi, tik ką pasikonsultavau su labai daug taip keliaujančiu avialinijos darbuotoju. Proof: https://en.wikipedia.org/wiki/Interline_travel

3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
tarplinijinis


Explanation:
kaip Ingos, bet trumpiau (kaip tarptautinis, tarpmiestinis, tarpžinybinis)

Ramunas Kontrimas
Lithuania
Native speaker of: Lithuanian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Ačiū

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Inga Jokubauske
2 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
krovinių gabenimo sistema


Explanation:
Kadangi nėra platesnio konteksto, bet programinė įranga skirta logistikai, tai vienas labai galimas variantas, kalbant apie krovinių pervežimą, yra kad jūsų "interline" yra freight interline system, t.y., kuomet kroviniai pervežami panaudojant kelių tipų transporto priemones, pvz., lėktuvus, laivus, treilerius.

https://en.wikipedia.org/wiki/Freight_interline_system

Rita Vaicekonyte
Lithuania
Native speaker of: Native in LithuanianLithuanian, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Inga Jokubauske: O kaip tai siejasi su single line ir code share?
2 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search