rolling audit

Macedonian translation: стратешки план за (внатрешна) ревизија

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:rolling audit
Macedonian translation:стратешки план за (внатрешна) ревизија
Entered by: ssanndrra

16:43 May 16, 2018
English to Macedonian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Examples: microbiology, e
English term or phrase: rolling audit
A rolling audit plan differs from an annual audit plan in that it identifies audit projects to be completed on a near-, intermediate-, or long-term basis. Instead of identifying all scheduled audits in an upcoming 12-month period, a list of audit projects for the next one or two quarters may be listed, with other possible candidate projects listed for more than six months out in the future. This rolling project list is then updated each quarter based on changing business events and priorities.
ssanndrra
стратешки план за (внатрешна) ревизија
Explanation:
1) Одделение за внатрешна ревизија на администрацијата на Град Скопје

- подготвува стратешки и годишен план за внатрешна ревизија и по одобрувањето на градоначалникот на Град Скопје, го обезбедува неговото спроведување и следење;
- подготвува, предлага и изготвува стратешки и годишни планови за внатрешна ревизија на одделението, врз основа на процената на ризикот и го реализира планот за работа;

- врши ревизија во сите сегменти на работењето на Град Скопје согласно законите, подзаконските акти и прописите на Градот Скопје;
- ги оценува значајните фактори на ризик и дава совети на раководителот на секторот за намалување на факторите на ризик;
Selected response from:

Kire Dimik
Macedonia (FYROM)
Grading comment
благодарам
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2стратешки план за (внатрешна) ревизија
Kire Dimik
4 -1флексибилна/(про)менлива ревизија
Ivan Dimoski


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
флексибилна/(про)менлива ревизија


Explanation:
....во смисла ревизија чие време на извршување е флексибилно/менливо според конкретните приоритети/состојба....

Ivan Dimoski
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 397
Notes to answerer
Asker: благодарам


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Darko Ivanovski: како по обичај/навика, ќе мора/треба да дадам disagree, поради непотполно/нецелосно решение/солуција. Убав ден
44 mins

39 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
стратешки план за (внатрешна) ревизија


Explanation:
1) Одделение за внатрешна ревизија на администрацијата на Град Скопје

- подготвува стратешки и годишен план за внатрешна ревизија и по одобрувањето на градоначалникот на Град Скопје, го обезбедува неговото спроведување и следење;
- подготвува, предлага и изготвува стратешки и годишни планови за внатрешна ревизија на одделението, врз основа на процената на ризикот и го реализира планот за работа;

- врши ревизија во сите сегменти на работењето на Град Скопје согласно законите, подзаконските акти и прописите на Градот Скопје;
- ги оценува значајните фактори на ризик и дава совети на раководителот на секторот за намалување на факторите на ризик;



    Reference: http://www.skopje.gov.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabi...
Kire Dimik
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 100
Grading comment
благодарам

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Darko Ivanovski
9 mins

agree  Slobodan Milevski:
18 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search