settlement of works

Macedonian translation: завршување на градбата/ градежните работи

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:settlement of works
Macedonian translation:завршување на градбата/ градежните работи
Entered by: ssanndrra

07:10 Oct 3, 2018
English to Macedonian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / Examples: microbiology, e
English term or phrase: settlement of works
Немам друг контекст освен ова:

Date of temporary acceptance or settlement of works

како дел од Certificate of Completion (construction works)
ssanndrra
завршување на градбата/ градежните работи
Explanation:
Откако изградбата е завршена, таа се става во употреба, а надлежниот орган (општината) издава одобрение за употреба, во определен рок од денот на извршување на техничкиот преглед (согласно домашната регулатива, овој рок изнесува 15 дена).
Техничкиот преглед е задолжителна фаза, а го врши надзорен инженер или посебна комисија, во зависност од типот на градбата за кој станува збор, чл. 89, 93 од Законот за градење.
По издавањето на одобрение за употреба, изведувачот и инвеститорот вршат примопредавање на градежниот објект и за тоа составуваат записник (записник за примопредавање на изведена градба како градежен објект).
Следствено на тоа, „Certificate of Completion“, подразбира издавање одобрение за употреба.

Закон за градење, Сл. весник на РМ, бр. 130/09, 124/10, 18/11, 36/11, 54/11, 13/12, 144/12, 25/13, 79/13, 137/13, 163/13, 27/14, 28/2014, 42/14, 115/14, 149/14, 187/14, 44/15, 129/15, 217/15, 226/15, 30/16, 31/16, 39/16, 71/16, 132/16, 35/18, 64/18 и 168/18
Selected response from:

Dragana Doroska
Macedonia (FYROM)
Grading comment
благодарам
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4завршување на градбата/ градежните работи
Dragana Doroska
4завршување (комплетирање) на работите
Ivan Dimoski


  

Answers


15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
завршување (комплетирање) на работите


Explanation:
.......

Ivan Dimoski
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian, Native in SerbianSerbian
PRO pts in category: 397

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
завршување на градбата/ градежните работи


Explanation:
Откако изградбата е завршена, таа се става во употреба, а надлежниот орган (општината) издава одобрение за употреба, во определен рок од денот на извршување на техничкиот преглед (согласно домашната регулатива, овој рок изнесува 15 дена).
Техничкиот преглед е задолжителна фаза, а го врши надзорен инженер или посебна комисија, во зависност од типот на градбата за кој станува збор, чл. 89, 93 од Законот за градење.
По издавањето на одобрение за употреба, изведувачот и инвеститорот вршат примопредавање на градежниот објект и за тоа составуваат записник (записник за примопредавање на изведена градба како градежен објект).
Следствено на тоа, „Certificate of Completion“, подразбира издавање одобрение за употреба.

Закон за градење, Сл. весник на РМ, бр. 130/09, 124/10, 18/11, 36/11, 54/11, 13/12, 144/12, 25/13, 79/13, 137/13, 163/13, 27/14, 28/2014, 42/14, 115/14, 149/14, 187/14, 44/15, 129/15, 217/15, 226/15, 30/16, 31/16, 39/16, 71/16, 132/16, 35/18, 64/18 и 168/18

Dragana Doroska
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 20
Grading comment
благодарам




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search