profit carried forward

Macedonian translation: пренесена добивка

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:profit carried forward
Macedonian translation:пренесена добивка
Entered by: Gabriela Nikolova

13:27 Nov 23, 2006
English to Macedonian translations [PRO]
Bus/Financial - Finance (general)
English term or phrase: profit carried forward
ili isto profit brought forward
Radica Schenck
Germany
пренесена добивка
Explanation:
Се согласувам со предлогот, но ми се чини како поправилно е „пренесена добивка“, бидејки за загуба во билансите на состојба знам дека стои „пренесена загуба“, а еве гледаме и „пренесена загуба“, во секој случај не е грешка, поздрав!
Selected response from:

Gabriela Nikolova
Macedonia (FYROM)
Grading comment
fala mnogu!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2пренесена добивка
Gabriela Nikolova
4 +1пренос на добивка
d_miteva
3predvremeno ...
Irena Kacarski-Kimova


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
пренос на добивка


Explanation:
http://www.mse.com.mk/upload/Bilansi/Granit_1.pdf

Example sentence(s):
  • It is the interim policy of the government to give departments flexibility in managing capital funds by allowing them to carry forward limited amounts of these funds into the next fiscal year.
d_miteva
Slovenia
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Diana Golubova
3 hrs
  -> Благодарам :)!

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
пренесена добивка


Explanation:
Се согласувам со предлогот, но ми се чини како поправилно е „пренесена добивка“, бидејки за загуба во билансите на состојба знам дека стои „пренесена загуба“, а еве гледаме и „пренесена загуба“, во секој случај не е грешка, поздрав!


    Reference: http://www.fodsk.org.mk/mac/Report_mak_2003.pdf
Gabriela Nikolova
Macedonia (FYROM)
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 10
Grading comment
fala mnogu!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Emilija Ivanovska
1 hr
  -> благодарам

agree  Bojan Kicurovski: http://corporate.basf.com/en/investor/veranstaltungen/hauptv...
13 hrs
  -> благодарам

7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
predvremeno ...


Explanation:
ne znam dali ova ke pomogne, no...

Vo terminologijata na Svetskata trgovska organizacija "carry forward" znaci predvremeno koristenje (na kvoti) a toa znaci deka zemjite clenki odnapred go koristat pravoto na kvoti koi im sleduvaat za slednata godina.

Dali vo tvojot slucaj moze da ima slicna konotacija ne znam, potrebno mi e da procitam pogolem del od tekstot ...

Za sega tolku, no sega i mene me interesira tocniot prevod ... :)

pozdrav,


--------------------------------------------------
Note added at 9 hrs (2006-11-23 23:10:59 GMT)
--------------------------------------------------

Tocno, "carry over" e prenesuvanje od prethodnata godina ( i vo terminologijata na STO).

Irena Kacarski-Kimova
Macedonia (FYROM)
Specializes in field
Native speaker of: Native in MacedonianMacedonian
PRO pts in category: 27
Notes to answerer
Asker: ahm. interesno. toa e kako sprotivnost od carry over koe e prenos od prethodnata godina?





The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search