Fcst or FcstDraft tables

Norwegian translation: Fcst- eller FcstDraft-tabellene

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Fcst or FcstDraft tables
Norwegian translation:Fcst- eller FcstDraft-tabellene
Entered by: Camilla Aasheim

13:59 May 27, 2006
English to Norwegian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: Fcst or FcstDraft tables
from the follwing sentence: ...to the Event, Subevent, and Fcst or FcstDraft tables.
Camilla Aasheim
Norway
Fcst- eller FcstDraft-tabellene
Explanation:
Dette er temmelig stående uttrykk, i likhet med Event og Subevent, og det er rimelig vågalt å begynne å oversette dem. Alle som bruker slike uttrykk vet nøyaktig hva de betyr, og tvil setter først inn når uttrykket ikke lenger kan gjenkjennes uten videre.
Selected response from:

Per Bergvall
Norway
Grading comment
takk Per.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5Fcst- eller FcstDraft-tabellene
Per Bergvall
1prognose- eller prognoseutkasttabellene
Bjørnar Magnussen


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
fcst or fcstdraft tables
Fcst- eller FcstDraft-tabellene


Explanation:
Dette er temmelig stående uttrykk, i likhet med Event og Subevent, og det er rimelig vågalt å begynne å oversette dem. Alle som bruker slike uttrykk vet nøyaktig hva de betyr, og tvil setter først inn når uttrykket ikke lenger kan gjenkjennes uten videre.

Per Bergvall
Norway
Works in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 74
Grading comment
takk Per.

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
fcst or fcstdraft tables
prognose- eller prognoseutkasttabellene


Explanation:
Dette spørsmålet har blitt stilt på proz før, i kombinasjonen engelsk til spansk(se ref).



    Reference: http://www.proz.com/kudoz/166540?float=1
Bjørnar Magnussen
Works in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 119




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search