in-between-page

Norwegian translation: side som videresender brukeren

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in-between-page
Norwegian translation:side som videresender brukeren
Entered by: Harald Roald

08:04 Mar 3, 2010
English to Norwegian translations [PRO]
Tech/Engineering - Internet, e-Commerce
English term or phrase: in-between-page
har noen en god ide om hva dette kalles på norsk?

se setning:
In July of last year, test sessions were held in the UK with a test panel, where multiple mocked-up pages were tested with different home pages, banners and in-between-pages.


mange takk!
Harald Roald
United States
side som videresender brukeren
Explanation:
Klikker du på et banner, går du nesten alltid via en annen side før du kommer fram. Prøv gjerne å holde musen over et banner på denne siden og se hvilken URL som vises nederst på skjermen. Det er ikke URL-en til siden du kommer til, men siden du går via. Jeg tolker umiddelbart setningen slik at in-between-pages er sider som videresender brukeren.

Eventuelt: side som sender brukeren videre

Selected response from:

Egil Presttun
Norway
Grading comment
mange takk!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4side som videresender brukeren
Egil Presttun
3mellomside
Bjørnar Magnussen
3skilleark
Per Bergvall


Discussion entries: 1





  

Answers


33 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
skilleark


Explanation:
Skudd i blinde...

Per Bergvall
Norway
Specializes in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 4

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
mellomside


Explanation:
det enkleste er ofte det beste...

Mange har henvendt seg til oss med spørsmål om nedlasting av filer uten å måtte gå gjennom en mellomside, slik som illustrert under.
http://www.hio.no/layout/set/print/Aktuelt/Vevstua/Tips/Unng...

I can put an in-between page that can be responsible for uploading the database information and then immediately redirecting to success.php with the variables, but supposing I don ...
but supposing...
www.webmasterworld.com/php/3520010.htm

Bjørnar Magnussen
Specializes in field
Native speaker of: Native in NorwegianNorwegian
PRO pts in category: 56

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
side som videresender brukeren


Explanation:
Klikker du på et banner, går du nesten alltid via en annen side før du kommer fram. Prøv gjerne å holde musen over et banner på denne siden og se hvilken URL som vises nederst på skjermen. Det er ikke URL-en til siden du kommer til, men siden du går via. Jeg tolker umiddelbart setningen slik at in-between-pages er sider som videresender brukeren.

Eventuelt: side som sender brukeren videre



Egil Presttun
Norway
Specializes in field
Native speaker of: Norwegian
PRO pts in category: 32
Grading comment
mange takk!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search