PROZ.COM COVID-19 RESOURCE CENTER
Access Covid-19 jobs, answer relevant terminology questions, read industry news and more.

in the low 6 to 900 range

Persian (Farsi) translation: شما جایی در محدوده پایین بین 6 تا 900 بودید

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:in the low 6 to 900 range
Persian (Farsi) translation:شما جایی در محدوده پایین بین 6 تا 900 بودید
Entered by: Marzieh Izadi

06:42 Feb 22, 2020
English to Persian (Farsi) translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: in the low 6 to 900 range
-Not that it's a competition but she loves me 3,000.

-Does she, now?

-You were somewhere in the low 6 to 900 range.
Fatemeh B
Iran
شما جایی در محدوده پایین بین 6 تا 900 بودید
Explanation:
یعنی اگر دامنه یا محدوده عشقی رو از 0 تا 3000 در نظر بگیریم. شما جایی بین محدوده پایین 6 تا 900 بودید
low range
محدوده پایین
فکر کنم می خواهد با زبان ریاضی بگوید.

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2020-02-22 07:37:53 GMT)
--------------------------------------------------

-You were somewhere in the low 6 to 900 range.
شما جایی در محدوده پایین بین 6 تا 900 بودید

Selected response from:

Marzieh Izadi
Iran
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1شما جایی در محدوده پایین بین 6 تا 900 بودید
Marzieh Izadi
5در قسمت توضیحات
esmaeel balaghi
5عشقش نسبت به تو عدد پایینی بین ۶ تو ۹۰۰ بود/جایی در پایین طیف ۶ تا ۹۰۰ بود
Sina Salehi


Discussion entries: 4





  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
عشقش نسبت به تو عدد پایینی بین ۶ تو ۹۰۰ بود/جایی در پایین طیف ۶ تا ۹۰۰ بود


Explanation:
-

Sina Salehi
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 23

54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
شما جایی در محدوده پایین بین 6 تا 900 بودید


Explanation:
یعنی اگر دامنه یا محدوده عشقی رو از 0 تا 3000 در نظر بگیریم. شما جایی بین محدوده پایین 6 تا 900 بودید
low range
محدوده پایین
فکر کنم می خواهد با زبان ریاضی بگوید.

--------------------------------------------------
Note added at 55 mins (2020-02-22 07:37:53 GMT)
--------------------------------------------------

-You were somewhere in the low 6 to 900 range.
شما جایی در محدوده پایین بین 6 تا 900 بودید



Marzieh Izadi
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 19

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ali Sharifi
11 hrs
  -> Your comment is highly appreciated. Thank You!

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
در قسمت توضیحات


Explanation:
پدر: یه ملیون دوستت دارم. دختر: : من سه هزار تا دوستت دارم.
پدر: وای سه هزارتا!خیلی زیاده . حالا برو توی رختخوابت وگرنه عروسکات رو میفروشم. شب بخیر عزیزم
دختر( به عروسکش) : نه این یه مسابقه هست... ولی اون ( خانم) منو ۳۰۰۰ تا دوست داره. تو تقریبا بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ هستی

--------------------------------------------------
Note added at 1 ساعت (2020-02-22 08:01:19 GMT)
--------------------------------------------------

پدر به یکی دیگه میگه ولی دخترم منو ۳۰۰۰ تا دوست داره تو تقریبا بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ هستی

--------------------------------------------------
Note added at 1 ساعت (2020-02-22 08:01:40 GMT)
--------------------------------------------------

دختر به عروسکش نمیگه

--------------------------------------------------
Note added at 1 ساعت (2020-02-22 08:03:27 GMT)
--------------------------------------------------

تو رو کمتر ( کم) دوست داره تقریبا بین ۶۰۰ تا ۹۰۰

esmaeel balaghi
Iran
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search