has a large objective function value given by

Persian (Farsi) translation: دارای یک تابع هدف با مقداری بزرگ است که این مقدار از طریق فرمول (24) بدست آمده است

05:49 Apr 25, 2018
English to Persian (Farsi) translations [PRO]
Computers (general) / expresion
English term or phrase: has a large objective function value given by
Thus, the candidate solution violating the equality constraint in (11) has a large objective function value given by (24) and has better chance to be discarded.
asal
Iran
Persian (Farsi) translation:دارای یک تابع هدف با مقداری بزرگ است که این مقدار از طریق فرمول (24) بدست آمده است
Explanation:
Objective Function | تابع هدف
http://www.aftabir.com/dictionaries/word/13103/تابع-هدف-obje...

ترجمه کامل جمله بدین صورت است:
بنابراین، راهکار موردنظر که در فرمول (11) قیود برابری را نقض می کند، دارای یک تابع هدف با مقداری بزرگ است که این مقدار از طریق فرمول (24) بدست آمده است.
Selected response from:

Shiva Aminoroaya
Iran
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1دارای یک تابع هدف با مقداری بزرگ است که این مقدار از طریق فرمول (24) بدست آمده است
Shiva Aminoroaya
4 +1.ارزش فراوان قابل مشاهده ای به تبع آن دارد که (24) به آن می دهد
b-mireskandari
4ارزش کارکردگرا و عینی گرای مهمی دارد که به آن شماره 24 داده می شود
molood goldar
4دارای عدد تابع عینی بزرگی است که (24) به آن می دهد
Morad Seif


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
.ارزش فراوان قابل مشاهده ای به تبع آن دارد که (24) به آن می دهد


Explanation:
-

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2018-04-25 07:20:18 GMT)
--------------------------------------------------

.با توجه به موضوع ارزش تابع هدف جامع به نظر مصطلح تر می آید
http://barsadic.com/W?fid=263345

b-mireskandari
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  molood goldar
1 hr

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ارزش کارکردگرا و عینی گرای مهمی دارد که به آن شماره 24 داده می شود


Explanation:
https://www.google.com/search?q=objective&oq=objective&aqs=c...

molood goldar
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 48

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
دارای عدد تابع عینی بزرگی است که (24) به آن می دهد


Explanation:
///

Morad Seif
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 84

23 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
دارای یک تابع هدف با مقداری بزرگ است که این مقدار از طریق فرمول (24) بدست آمده است


Explanation:
Objective Function | تابع هدف
http://www.aftabir.com/dictionaries/word/13103/تابع-هدف-obje...

ترجمه کامل جمله بدین صورت است:
بنابراین، راهکار موردنظر که در فرمول (11) قیود برابری را نقض می کند، دارای یک تابع هدف با مقداری بزرگ است که این مقدار از طریق فرمول (24) بدست آمده است.

Shiva Aminoroaya
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi), Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 64
Grading comment
thanks
Notes to answerer
Asker: Can you provide a relevant translation of the whole sentence? there are part that im not sure about.

Asker: خیلی لطف کردید ممنون


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Sina Mir Arabshahi
30 mins
  -> Thank you!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search