predicted score or class outcome

Persian (Farsi) translation: مقدار پیش‌بینی‌شده یا خروجی کلاس (رده)

17:20 May 5, 2018
English to Persian (Farsi) translations [PRO]
Computers (general) / expresion
English term or phrase: predicted score or class outcome
Bootstrap estimation uses a selection process that repeatedly creates independently
sampled data sets. These data sets are treated as independent estimates for the purpose of
producing a predicted score or class outcome. Class outcomes are typically determined
by a plurality vote.
asal
Iran
Persian (Farsi) translation:مقدار پیش‌بینی‌شده یا خروجی کلاس (رده)
Explanation:
تو بحث دیزاین وب یه فریم‌ورک داریم به اسم بوت استرپ که کارش تطبیق دادن صفحات وب با رزولوشن‌های مختلف نمایشگرهاست. اما به نظرم این سؤال شما به روشی در آمارگیری مرتبطه.
نگاهی بندازید به مقاله‌ی زیر که این روش رو تقریبا مشابه اونچه در متن انگلیسی شماست توضیح داده:

http://irje.tums.ac.ir/article-1-5539-fa.pdf

البته فکر کنم به جای کلاس بتونید از «رده» هم استفاده کنید، چون هم تو ریاضی استفاده می‌شه و هم گهگاهی در متون علوم کامپبوتر، اما مطمئن نیستم

امیدوارم کارگشا باشه
Selected response from:

Mohammad Ghaffari
Grading comment
THANKS
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5این تخمین ها برای هدف تولید نمره پیش بینی شده یا نتیجه کلاس است
molood goldar
5با هدف تعیین امتیاز پیش بینی شده یا پیامد طبقه
Mehran Borzoufard
4 +1مقدار پیش‌بینی‌شده یا خروجی کلاس (رده)
Mohammad Ghaffari


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
مقدار پیش‌بینی‌شده یا خروجی کلاس (رده)


Explanation:
تو بحث دیزاین وب یه فریم‌ورک داریم به اسم بوت استرپ که کارش تطبیق دادن صفحات وب با رزولوشن‌های مختلف نمایشگرهاست. اما به نظرم این سؤال شما به روشی در آمارگیری مرتبطه.
نگاهی بندازید به مقاله‌ی زیر که این روش رو تقریبا مشابه اونچه در متن انگلیسی شماست توضیح داده:

http://irje.tums.ac.ir/article-1-5539-fa.pdf

البته فکر کنم به جای کلاس بتونید از «رده» هم استفاده کنید، چون هم تو ریاضی استفاده می‌شه و هم گهگاهی در متون علوم کامپبوتر، اما مطمئن نیستم

امیدوارم کارگشا باشه

Mohammad Ghaffari
Specializes in field
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian), Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 48
Grading comment
THANKS

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Shiva Aminoroaya
10 hrs
  -> Thank you, Ms. Aminoroaya!

34 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
با هدف تعیین امتیاز پیش بینی شده یا پیامد طبقه


Explanation:


Mehran Borzoufard
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 52

40 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
این تخمین ها برای هدف تولید نمره پیش بینی شده یا نتیجه کلاس است


Explanation:
https://translate.google.com/?sl=ru#ru/fa/pooled

molood goldar
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 48




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search