all united through their support of the software

Persian (Farsi) translation: و به واسطه حمایتشان از نرم افزار، متحد شده اند

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:all united through their support of the software
Persian (Farsi) translation:و به واسطه حمایتشان از نرم افزار، متحد شده اند
Entered by: Mahmoud Bayat

16:57 Jun 2, 2018
English to Persian (Farsi) translations [PRO]
Computers: Software / expresion
English term or phrase: all united through their support of the software
Blockchains also allow digital layers of specified trusted information to be shared among specified parties in a specified open community, all united through their support of the software through the HERCs they acquire.

"لطفا یه معادل برای کل جمله پیشنهاد کنید"
asal
Iran
به توضیحات مراجعه کنید
Explanation:
پیشنهاد اول:
بلاک چین ها این امکان را فراهم میکنند که اشخاص مشخصی در یک جامعه باز مشخص، لایه های دیجیتالی مشخصی از اطلاعات مورد تایید را درمیان یکدیگر به اشتراک بگذارند. همه این اشخاص از طریق اچ آر سی هایی که به دست می آورند و به واسطه حمایتشان از نرم افزار، متحد شده اند

پیشنهاد دوم:
بلاک چین ها این امکان فراهم میکنند که لایه های دیجیتالی مشخصی از اطلاعات مورد تایید، در میان اشخاص مشخصی در یک جامعه باز مشخص به اشتراک گذاشته شوند. همه این اشخاص از طریق اچ آر سی هایی که به دست می آورند و به واسطه حمایتشان از نرم افزار، متحد شده اند

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-06-02 20:43:19 GMT)
--------------------------------------------------

تعریف جامعه باز در لینک زیر:
https://books.google.com/books?id=YKVyBAAAQBAJ&pg=RA1-PA11&l...
Selected response from:

Mahmoud Bayat
Iran
Grading comment
thanks
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5به توضیحات مراجعه کنید
Mahmoud Bayat
3همه از طریق حمایتشان از نرم افزار متحد شدند
zahra Helali jula


Discussion entries: 1





  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
همه از طریق حمایتشان از نرم افزار متحد شدند


Explanation:
ب واسطه ی این نرم افزار باهم متحد شدند

zahra Helali jula
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
به توضیحات مراجعه کنید


Explanation:
پیشنهاد اول:
بلاک چین ها این امکان را فراهم میکنند که اشخاص مشخصی در یک جامعه باز مشخص، لایه های دیجیتالی مشخصی از اطلاعات مورد تایید را درمیان یکدیگر به اشتراک بگذارند. همه این اشخاص از طریق اچ آر سی هایی که به دست می آورند و به واسطه حمایتشان از نرم افزار، متحد شده اند

پیشنهاد دوم:
بلاک چین ها این امکان فراهم میکنند که لایه های دیجیتالی مشخصی از اطلاعات مورد تایید، در میان اشخاص مشخصی در یک جامعه باز مشخص به اشتراک گذاشته شوند. همه این اشخاص از طریق اچ آر سی هایی که به دست می آورند و به واسطه حمایتشان از نرم افزار، متحد شده اند

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2018-06-02 20:43:19 GMT)
--------------------------------------------------

تعریف جامعه باز در لینک زیر:
https://books.google.com/books?id=YKVyBAAAQBAJ&pg=RA1-PA11&l...

Mahmoud Bayat
Iran
Specializes in field
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi), Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 36
Grading comment
thanks




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search