intensity of the game

Persian (Farsi) translation: به شدت باعث توقف شدت و هیجان و ماهیت اکشن بازی می شود

09:27 Jun 3, 2019
English to Persian (Farsi) translations [PRO]
Psychology
English term or phrase: intensity of the game
slamming the brake pedal down on the action and intensity of the game.
ممنون میشم کل جمله رو ترجمه کنین
Mahsa Tavakoli
Iran
Persian (Farsi) translation:به شدت باعث توقف شدت و هیجان و ماهیت اکشن بازی می شود
Explanation:
همانطور که قبلا گفتم در این مقاله ای که ترجمه می کنید راجع به ضعف های سیستم هک ذهنی صحبت شده است که یکی ضعف های آن در بالا اشاره شده است باعث توقف و از بین رفتن بد موقع شدت و هیجان بازی می شود چون سیستمی کند است
هیچ بحثی راجع به ترمز و دشواری بازی وجود ندارد


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2019-06-03 09:37:42 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://...
ابن هم لینک مقاله تان که خودتان به آن قسمت دسترسی دارید مطمینا
Selected response from:

Sina Salehi
Iran
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5به شدت باعث توقف شدت و هیجان و ماهیت اکشن بازی می شود
Sina Salehi
5دشواری بازی
Elham Sharifi
5فعالیت و شدت بازی را کاهش دهید یا متوقف کنید
esmaeel balaghi
4هیجان بازی
Hamidreza Ghobadi Rad


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5
دشواری بازی


Explanation:


--------------------------------------------------
Note added at 3 mins (2019-06-03 09:31:27 GMT)
--------------------------------------------------

فشار سنگین بر روی پدال ترمز/محکم فشار دادن پدال ترمز در حین بازی و دشواری بازی

Elham Sharifi
Iran
Native speaker of: Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi), Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 5

5 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
هیجان بازی


Explanation:
.

Hamidreza Ghobadi Rad
Iran
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian), Native in Persian (Farsi)Persian (Farsi)
PRO pts in category: 4

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
به شدت باعث توقف شدت و هیجان و ماهیت اکشن بازی می شود


Explanation:
همانطور که قبلا گفتم در این مقاله ای که ترجمه می کنید راجع به ضعف های سیستم هک ذهنی صحبت شده است که یکی ضعف های آن در بالا اشاره شده است باعث توقف و از بین رفتن بد موقع شدت و هیجان بازی می شود چون سیستمی کند است
هیچ بحثی راجع به ترمز و دشواری بازی وجود ندارد


--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2019-06-03 09:37:42 GMT)
--------------------------------------------------

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://...
ابن هم لینک مقاله تان که خودتان به آن قسمت دسترسی دارید مطمینا

Sina Salehi
Iran
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)
PRO pts in category: 4

26 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
فعالیت و شدت بازی را کاهش دهید یا متوقف کنید


Explanation:
شدت بازی

--------------------------------------------------
Note added at 28 دقیقه (2019-06-03 09:55:31 GMT)
--------------------------------------------------

فعالیت و شدت بازی را کاهش میدهد یا متوقف میکند

esmaeel balaghi
Iran
Native speaker of: Native in Farsi (Persian)Farsi (Persian)




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search