unbilled (Ereceivables)

Polish translation: należności pozafakturowe

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:unbilled (Ereceivables)
Polish translation:należności pozafakturowe
Entered by: Piotr Grabias

15:44 Jan 30, 2002
English to Polish translations [PRO]
Bus/Financial - Accounting / accounting
English term or phrase: unbilled (Ereceivables)
pozycja w bilansie:
Accounts receivable, including unbilled of $ 1,000, less allowances of $ 100.
jackk
należności pozafakturowe
Explanation:
Są to należności nie wykazane na fakturach.
"Należności, w tym 1,000 USD należności pozafakturowe pomniejszone o potrącenia w wysokości 100 USD".

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-30 16:12:54 (GMT)
--------------------------------------------------

EReceivables - należności z handlu elektronicznego. PJG
Selected response from:

Piotr Grabias
Poland
Grading comment
JK
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1należności pozafakturowe
Piotr Grabias
4niezafakturowane pomniejszone o rezerwe w kwocie...
darotob
4należności pozafakturowe
Piotr Grabias


  

Answers


26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
należności pozafakturowe


Explanation:
Są to należności nie wykazane na fakturach.
"Należności, w tym 1,000 USD należności pozafakturowe pomniejszone o potrącenia w wysokości 100 USD".

--------------------------------------------------
Note added at 2002-01-30 16:12:54 (GMT)
--------------------------------------------------

EReceivables - należności z handlu elektronicznego. PJG

Piotr Grabias
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4
Grading comment
JK

27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
należności pozafakturowe


Explanation:
Są to należności nie wykazane na fakturach.
"Należności, w tym 1,000 USD należności pozafakturowe pomniejszone o potrącenia w wysokości 100 USD".

Piotr Grabias
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andrzej Lejman
16 hrs

1 day 18 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
niezafakturowane pomniejszone o rezerwe w kwocie...


Explanation:
Opisowo unbilled to znaczy wykonac prace lub dostarczyc produkt bez wystawienia rachunku. Wlasna praktyka w Kanadzie.


    Reference: http://www.cam.org/~darotob/avocats.html
darotob
Native speaker of: Native in EnglishEnglish




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search