customer insight marketing

Polish translation: marketing w oparciu o wiedzę na temat zachowań klientów

19:03 Jul 19, 2018
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / general
English term or phrase: customer insight marketing
There's no context. Just lists of strings, keywords, and headlines to translate.
Małgorzata Rymsza
United Kingdom
Polish translation:marketing w oparciu o wiedzę na temat zachowań klientów
Explanation:
customer insight to wnikliwa wiedza na temat klientów i ich zachowań
Selected response from:

Gosia Glowacka MA MCIL
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4marketing w oparciu o wiedzę na temat zachowań klientów
Gosia Glowacka MA MCIL
2marketing w oparciu o informacje zwrotne od klientów
Frank Szmulowicz, Ph. D.


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
marketing w oparciu o informacje zwrotne od klientów


Explanation:
Propozycja.

--------------------------------------------------
Note added at 7 hrs (2018-07-20 02:41:35 GMT)
--------------------------------------------------

CIA (Customer Insight and Action)
System automatycznego zbierania informacji zwrotnych od klientów, którzy informacji tej i pomysłów udzielali podczas interakcji z firmą/marką. Najczęściej system „zasilają” następujące źródła w których klient udzielał opinii: maile przychodzące do firmy, posty w mediach społecznościowych (zarządzanych przez firmę), chaty on-line, itp. CIA stanowi uzupełnienie VOC. VOC jest systemem ustrukturyzowanego zbierania opinii od klientów, natomiast CIA obejmuje elementy i źródła w których klient „spontanicznie” dzieli się swoimi opiniami i pomysłami.
http://qualitywatch.pl/slownik-badacza/

Frank Szmulowicz, Ph. D.
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in PolishPolish
PRO pts in category: 32

10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
marketing w oparciu o wiedzę na temat zachowań klientów


Explanation:
customer insight to wnikliwa wiedza na temat klientów i ich zachowań


    https://en.wikipedia.org/wiki/Customer_insight
Gosia Glowacka MA MCIL
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 8




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search