But, at the risk of sounding horribly antifeminist,you...

Polish translation: choć głosz±c takie pogl±dy można zyskać etykietę zagorzałego antyfeministy

13:23 Oct 9, 2004
English to Polish translations [PRO]
Social Sciences - Advertising / Public Relations
English term or phrase: But, at the risk of sounding horribly antifeminist,you...
But, at the risk of sounding horribly antifeminist,you cant always believ what women say they want.
[problem ze stylem/moja wersja byla taka: Jednakze, narazajac sie na sprawianie wrazenia zagorzalego antyfeministy, nie zawsze mozna wierzyc w to,ze.....]
ema333
United Kingdom
Polish translation:choć głosz±c takie pogl±dy można zyskać etykietę zagorzałego antyfeministy
Explanation:
Nie należy zawsze wierzyć, że kobiety rzeczywi¶cie pragn± tego, czego ż±daj± - choć oczywi¶cie głosz±c takie pogl±dy można zyskać etykietę szowinistycznego wieprza.
Selected response from:

Hanna Burdon
United Kingdom
Grading comment
przepraszam ze tak pozno!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4choć głosz±c takie pogl±dy można zyskać etykietę zagorzałego antyfeministy
Hanna Burdon
3niżej
Małgorzata Wikłacz


Discussion entries: 1





  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
but, at the risk of sounding horribly antifeminist,you...
niżej


Explanation:
Ryzykując to, że nazwą cię zagorzałym antyfeministą
Narażając się na ryzyko tego, że nazwą cię zagorzałym antyfeministą

--------------------------------------------------
Note added at 52 mins (2004-10-09 14:15:49 GMT)
--------------------------------------------------

Narażając sie na miano (\"etykietkę\")zagorzałego feministy- ale to brzmi groźnie

Małgorzata Wikłacz
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 16

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
but, at the risk of sounding horribly antifeminist,you...
choć głosz±c takie pogl±dy można zyskać etykietę zagorzałego antyfeministy


Explanation:
Nie należy zawsze wierzyć, że kobiety rzeczywi¶cie pragn± tego, czego ż±daj± - choć oczywi¶cie głosz±c takie pogl±dy można zyskać etykietę szowinistycznego wieprza.

Hanna Burdon
United Kingdom
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 20
Grading comment
przepraszam ze tak pozno!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search