singing lark

Polish translation: przygoda ze śpiewaniem

16:43 Jan 5, 2003
English to Polish translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: singing lark
This singing lark doesn't last forever. I want something to fall back on. (a potem mówi, na jakie studia się wybiera)

heca i cyrk nie bardzo mi pasują... ;)
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:przygoda ze śpiewaniem
Explanation:
Przygoda ze śpiewaniem nie będzie trwała wiecznie. Muszę coś mieć w zanadrzu.

Nie wiem, czy o to chodzi, bo brakuje kontekstu, ale zakładam, że mówi piosenkarka, która chce wybrać się na studia, żeby mieć jakiś zawód
Selected response from:

Pawel Czernecki
Grading comment
Trafiony-zatopiony! Dzięki.
Oczywiście, chodziło o piosenkarkę. Coś mnie zaćmiło i nie dopisałam.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5bal nie trwa wiecznie / nie zawsze ma sie 18 lat / szczenięce lata kiedyś przeminą
bartek
2przygoda ze śpiewaniem
Pawel Czernecki


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
przygoda ze śpiewaniem


Explanation:
Przygoda ze śpiewaniem nie będzie trwała wiecznie. Muszę coś mieć w zanadrzu.

Nie wiem, czy o to chodzi, bo brakuje kontekstu, ale zakładam, że mówi piosenkarka, która chce wybrać się na studia, żeby mieć jakiś zawód

Pawel Czernecki
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1049
Grading comment
Trafiony-zatopiony! Dzięki.
Oczywiście, chodziło o piosenkarkę. Coś mnie zaćmiło i nie dopisałam.

20 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
bal nie trwa wiecznie / nie zawsze ma sie 18 lat / szczenięce lata kiedyś przeminą


Explanation:
Ale ten bal jakoś przemiawia do mnie, bo kojarzy mi się z "Niech żyje bal" :-)

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search