anything to make the rent. I'm a walking cliché.

Polish translation: Teraz obsluguje stoliki, czyszce toalety, robie wszystko, aby ucilac na czynsz.

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anything to make the rent. I'm a walking cliché.
Polish translation:Teraz obsluguje stoliki, czyszce toalety, robie wszystko, aby ucilac na czynsz.
Entered by: bartek

22:33 Jan 24, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: anything to make the rent. I'm a walking cliché.
Now I wait tables, clean toilets, anything to make the rent. I'm a walking cliché.
Ivona McCormick
United States
Teraz obsluguje stoliki, czyszce toalety, robie wszystko, aby ucilac na czynsz.
Explanation:
Jestem chodzacym banalem.
- Jestem bardzo przyziemna
- Jestem bardzo zwyczajna
- Nie jestem kims specjalnym
Selected response from:

bartek
Grading comment
Thanks.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2cokolwiek, by zarobic na czynsz.
MonikaSojka
5Teraz obsluguje stoliki, czyszce toalety, robie wszystko, aby ucilac na czynsz.
bartek
4Wszystko, byle zarobić na czynsz. Spuściłem z tonu.
lim0nka
4wszystko byle miec na czynsz. Juz nie mam ambicji / pozbylam sie ambicji
Ensor


  

Answers


14 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
cokolwiek, by zarobic na czynsz.


Explanation:
Jestem chodzacym wytartym frazesem.

MonikaSojka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 714

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  leff: chyba lepiej 'chodzącym stereotypem'
18 mins

agree  Piotr Kurek
11 hrs

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Wszystko, byle zarobić na czynsz. Spuściłem z tonu.


Explanation:
Robię najbanalniejsze rzeczy. / Podejmuję się najbanalniejszych zajęć.

to become a cliche - stać się banalnym
PWN/Oxford

lim0nka
United Kingdom
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 3581

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
wszystko byle miec na czynsz. Juz nie mam ambicji / pozbylam sie ambicji


Explanation:
propozycja

Ensor
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 1056

15 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
Teraz obsluguje stoliki, czyszce toalety, robie wszystko, aby ucilac na czynsz.


Explanation:
Jestem chodzacym banalem.
- Jestem bardzo przyziemna
- Jestem bardzo zwyczajna
- Nie jestem kims specjalnym

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743
Grading comment
Thanks.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  big_fish: Obsluguje sie gosci a nie stoliki. Do stolu sie podaje.
947 days
  -> no wiesz!! kiedy byles ropzmawiales ostatnio z kelnerem??? Pytales o slang???




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search