pytanie konkursowe 4/4

Polish translation: Saul napełnił wodą kilka papierowych toreb...

01:02 Jan 31, 2003
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: pytanie konkursowe 4/4
Saul had filled several paper bags with water and was sitting on the fire escape, dropping them on passerby in the street.

Szczegóły konkursu i pełny tekst na stronie forum:
http://www.proz.com/?sp=bb/viewtopic&topic_id=8035&forum_id=...
lim0nka
United Kingdom
Polish translation:Saul napełnił wodą kilka papierowych toreb...
Explanation:
...i siedziąc na drabince przeciwpożarowej spuszczał je na głowy przechodniów.

Myślę że tak wystarczy ;-)
Selected response from:

leff
Grading comment
Jednak bardziej przemawia do mnie ta drabinka przeciwpożarowa. Wydaje mi się, że z drabiny wygodniej niż ze schodów zrzucać torebki z wodą na głowy przechodniów. ;)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Saul napełnił wodą kilka papierowych toreb...
leff
4Saul,
Kasia Trzcińska-Draper (X)


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Saul napełnił wodą kilka papierowych toreb...


Explanation:
...i siedziąc na drabince przeciwpożarowej spuszczał je na głowy przechodniów.

Myślę że tak wystarczy ;-)

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240
Grading comment
Jednak bardziej przemawia do mnie ta drabinka przeciwpożarowa. Wydaje mi się, że z drabiny wygodniej niż ze schodów zrzucać torebki z wodą na głowy przechodniów. ;)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki
6 hrs

agree  GingerR
1 day 17 hrs

agree  Radek Podolski
7 days

2 days 23 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Saul,


Explanation:
Saul, siedząc na schodach pożarowych, zrzucał na głowy przechodniów papierowe torebki pełne wody.

Kasia Trzcińska-Draper (X)
Native speaker of: Native in PolishPolish, Native in EnglishEnglish
PRO pts in pair: 236




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search