That’s a pace unrivaled by any other genocide

Polish translation: Ludobójstwa na taką skalę w tak krótkim okresie nie notowano od czasów Holocaustu w latach...

23:44 Jan 13, 2004
English to Polish translations [PRO]
Art/Literary
English term or phrase: That’s a pace unrivaled by any other genocide
In 1994 within only 3 months one million people were murdered in Rwanda. That’s a pace unrivaled by any other genocide except the Holocoust in 1942 and 1943.
Ivona McCormick
United States
Polish translation:Ludobójstwa na taką skalę w tak krótkim okresie nie notowano od czasów Holocaustu w latach...
Explanation:
Idąc za tropem Bartka. "Tempo" w tym kontekście rzeczywiście nie brzmi dobrze.
Selected response from:

krzyna
Poland
Grading comment
Thank you.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3Ludobójstwa na taką skalę w tak krótkim okresie nie notowano od czasów Holocaustu w latach...
krzyna
4 +1... żadne inne ludobójstwo nie przyniosło tylu ofiar w tak krótkim czasie
bartek
4To tempo nie mające równych wśród innych ludobójstw
leff
3Tego tempa nie osiągnął dotąd żaden reżim ludobójczy
Agnieszka Hayward


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Tego tempa nie osiągnął dotąd żaden reżim ludobójczy


Explanation:
... poza...

Agnieszka Hayward
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 680

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  pidzej: Takiego... od czasów ...
9 mins
  -> o! otóż to

26 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
that’s a pace unrivaled by any other genocide
To tempo nie mające równych wśród innych ludobójstw


Explanation:
.

leff
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 11240

6 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
that’s a pace unrivaled by any other genocide
... żadne inne ludobójstwo nie przyniosło tylu ofiar w tak krótkim czasie


Explanation:
Z wyjątkiem Holocaustu w latach .... żadne inne ludobójstwo nie przyniosło tylu ofiar w tak krótkim czasie

A dlaczego iść na dosłowność? Zdanie z "tempo" jest sztuczne po polsku

bartek
Native speaker of: Polish
PRO pts in pair: 24743

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Pawel Czernecki
4 hrs

8 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
Ludobójstwa na taką skalę w tak krótkim okresie nie notowano od czasów Holocaustu w latach...


Explanation:
Idąc za tropem Bartka. "Tempo" w tym kontekście rzeczywiście nie brzmi dobrze.

krzyna
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in pair: 251
Grading comment
Thank you.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  pidzej
1 hr

agree  MonikaSojka
2 hrs

agree  Monika Pilecka
8 hrs




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search