zdanie (sterowanie procesem > PLC)

Polish translation: nizej

07:37 Apr 24, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics
English term or phrase: zdanie (sterowanie procesem > PLC)
Proszę bardziej doświadczonych w zagadnieniach sterowania o interpretację poniższego zdania. Nie podam swojej wersji, żeby nic nie sugerować.

The cycle is PLC controlled and completely customized by the operator display.
cquest
Polish translation:nizej
Explanation:
Proces/cykl jest w pelni kontrolowany przez sterownik PLC, a jego przebieg/ksztalt moze byc dostosowany (podlega dowolnym zmianom) z poziomu konsoli operatora.

Cos w tym stylu. Przepraszam, ale dzis niedziela i moj modul poprawnosci stylistycznej ma wolne :p
Selected response from:

Macieks
Poland
Grading comment
Dziękuję za potwierdzenie. Powinni zamiast dispal wstawilc panel :)
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4Cykl jest kontrolowany za pomocą sterownika PLC,
Andrzej Lejman
3 +1nizej
Macieks
3programowalny sterownik logiczny
petrolhead


Discussion entries: 1





  

Answers


55 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
zdanie (sterowanie procesem > plc)
programowalny sterownik logiczny


Explanation:
PLC = programmable logic controller
za Słownikiem Skrótów Ang. - Elektronika, Informatyka, Telekomunikacja

ale pewności nie mam :-)

petrolhead
Poland
Works in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
zdanie (sterowanie procesem > plc)
nizej


Explanation:
Proces/cykl jest w pelni kontrolowany przez sterownik PLC, a jego przebieg/ksztalt moze byc dostosowany (podlega dowolnym zmianom) z poziomu konsoli operatora.

Cos w tym stylu. Przepraszam, ale dzis niedziela i moj modul poprawnosci stylistycznej ma wolne :p

Macieks
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 3
Grading comment
Dziękuję za potwierdzenie. Powinni zamiast dispal wstawilc panel :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  laudo: dokładnie tak (a to mój ogródek akurat)
6 hrs

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
zdanie (sterowanie procesem > plc)
Cykl jest kontrolowany za pomocą sterownika PLC,


Explanation:
z możliwością dowolnej jego modyfikacji za pomocą interfejsu graficznego operatora (monitor).

Sformułować można oczywiście nieco inaczej, ale taki jest MSZ sens: cykl jest zautomatyzowany, ale w pełni "modyfikowalny".

Andrzej Lejman
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 12




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search