sinter-forged connecting rods

Polish translation: korbowowy wykonane ze spieków (metali) i odkuwane

00:10 Apr 15, 2005
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / cars
English term or phrase: sinter-forged connecting rods
co oznacza "sinter-forged"?
_Slawomir_
United Kingdom
Polish translation:korbowowy wykonane ze spieków (metali) i odkuwane
Explanation:
Materiały spiekane można poddawać również procesom przeróbki plastycznej analogicznie jak w przypadku metali i stopów litych. Spieki walcuje się, wyciska, przekuwa, ciągnie zarówno na zimno, jak i na gorąco

Sprawdź "kucie spieków" w wyszukiwarce

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 46 mins (2005-04-15 02:57:45 GMT)
--------------------------------------------------

KORBOWODY naturalnie :-)
Selected response from:

petrolhead
Poland
Grading comment
dzięki
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4korbowowy wykonane ze spieków (metali) i odkuwane
petrolhead
3spiekany-(odkuty)
atche84


  

Answers


53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
spiekany-(odkuty)


Explanation:
dziwny to metal

atche84
Specializes in field
Native speaker of: Native in BulgarianBulgarian, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 94

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
korbowowy wykonane ze spieków (metali) i odkuwane


Explanation:
Materiały spiekane można poddawać również procesom przeróbki plastycznej analogicznie jak w przypadku metali i stopów litych. Spieki walcuje się, wyciska, przekuwa, ciągnie zarówno na zimno, jak i na gorąco

Sprawdź "kucie spieków" w wyszukiwarce

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 46 mins (2005-04-15 02:57:45 GMT)
--------------------------------------------------

KORBOWODY naturalnie :-)


    Reference: http://galaxy.uci.agh.edu.pl/~kolanauk/sesja02/r3.htm
    Reference: http://iim.mech.pk.edu.pl/22/laboratorium/archiwum/cw11_mery...
petrolhead
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 2351
Grading comment
dzięki




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search