feedback force

Polish translation: siłowe sprzężenie zwrotne

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:feedback force
Polish translation:siłowe sprzężenie zwrotne
Entered by: Ewa Dabrowska

12:02 Nov 26, 2006
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / in-car navigation sys
English term or phrase: feedback force
brak kontekstu ale inne funkcje tu dotycza ustawień:
climate
audio
naviagation
pointer sound
Ewa Dabrowska
United Kingdom
siłowe sprzężenie zwrotne
Explanation:
2it.pl - sklep internetowy - 963280-0914 - Logitech Force Feedback ...
Logitech Force Feedback Steering Wheel Siłowe sprzężenie zwrotne (do gier, które obsługują "Logitech(R) Force Feedback") ...
www.2it.pl/towar.asp?id=27308 - 45k - Kopia - Podobne strony

Kierownica Logitech Driving Force Pro (Playstation 2) - Merlin.pl
Zastosowana technologia Force Feedback (siłowe sprzężenie zwrotne) zdaje się zacierać granicę między rzeczywistym i wirtualnym światem wyścigów ...
www.merlin.com.pl/frontend/towar/482229;jsessionid=18E765D2... - 21k -
Selected response from:

A.G.
Grading comment
Dziękuję. Tylko naldal z tym pilotem nie wiem.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4siłowe sprzężenie zwrotne
A.G.
4intensywnosc oporu
Witold Palka


Discussion entries: 2





  

Answers


27 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
intensywnosc oporu


Explanation:
albo sila oporu. pewnie chodzi o sile oporu kolka-manipulatora sluzacego do obslugi systemu multimedialnego. Dzis juz masowych w autach klasy wyzszej.

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr (2006-11-26 13:14:39 GMT)
--------------------------------------------------

nie ustawianie sily z pilota tylko feedback force z pilota. upieram sie przy swoim :)

Witold Palka
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 255

1 day 10 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
siłowe sprzężenie zwrotne


Explanation:
2it.pl - sklep internetowy - 963280-0914 - Logitech Force Feedback ...
Logitech Force Feedback Steering Wheel Siłowe sprzężenie zwrotne (do gier, które obsługują "Logitech(R) Force Feedback") ...
www.2it.pl/towar.asp?id=27308 - 45k - Kopia - Podobne strony

Kierownica Logitech Driving Force Pro (Playstation 2) - Merlin.pl
Zastosowana technologia Force Feedback (siłowe sprzężenie zwrotne) zdaje się zacierać granicę między rzeczywistym i wirtualnym światem wyścigów ...
www.merlin.com.pl/frontend/towar/482229;jsessionid=18E765D2... - 21k -

A.G.
Specializes in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 746
Grading comment
Dziękuję. Tylko naldal z tym pilotem nie wiem.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Polangmar: Czy "feedback force" to to samo, co "force feedback"?
1348 days
  -> W jakim sensie? Dla funkcji dostępnych w tym urządzeniu termin "siłowe s.z." ma to samo znaczenie, co "możliwosc ustawienia siły wynikajaca z siłowego s.z. (force of the force feedback).




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search