high flotation tires

Polish translation: opony wymiarowane w systemie zwanym high flotation

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:high flotation tires
Polish translation:opony wymiarowane w systemie zwanym high flotation
Entered by: Maciej Andrzejczak

19:28 Jul 29, 2007
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: high flotation tires
High flotation type tires

rodzaj opon używanych w platformach - wygląd np. tu:
http://images.google.pl/images?hl=pl&q=aerial platform skyja...

czy tu dac opisowo: opny do jazdy po grząskim terenie, czy tez jest fachowan nazwa na to???
Maciej Andrzejczak
Poland
opony wymiarowane w systemie zwanym high flotation
Explanation:
charakterystyczna cecha tego systemu wymiarowania opon jest podawanie jako pierwszego parametru srednicy zewnetrznej opony w calach.

Opony wymiarowane w tym systemie projektowane sa glownie do poruszania sie w grzaskim lub na piaszczystym podlozu co nie znaczy ze kazda opona w ten sposob oznaczona bedzie lepsza (bardziej przyczepna) od wszystkich innych opon wymiarowanych w innych systemach.

Po prostu trzeba wiedziec ze ta nazwa nie oznacza podtypu opon (wyspecjalizowanego) w jakims systemie wymiarowania, a jest to nazwa zupelnie osobnego systemu wymiarowania ( inna rzecz ze w tym systemie wymiarowana jest dosyc waska wyspecjalizowana grupa opon ).

Selected response from:

_eP
Grading comment
dzięki!!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4opony wymiarowane w systemie zwanym high flotation
_eP
3 +1opona na grząski teren
Polangmar


  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
high flotation tire
opona na grząski teren


Explanation:
Doskonała trakcja we wszystkich warunkach terenowych. Typowa opona na "grząski teren".
http://tinyurl.com/2w4dzy

Chyba nie ma jakiegoś specjalnego określenia:
http://tinyurl.com/2mdesn

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2007-07-29 21:55:38 GMT)
--------------------------------------------------

Chociaż może:
opona flotacyjna

Jest jedno wystąpienie: http://tinyurl.com/ynrxg3

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1618

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  cquest: opona na grząski teren - opisowe, ale zrozumiałe
842 days
  -> Dziękuję.:)

1 day 21 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
opony wymiarowane w systemie zwanym high flotation


Explanation:
charakterystyczna cecha tego systemu wymiarowania opon jest podawanie jako pierwszego parametru srednicy zewnetrznej opony w calach.

Opony wymiarowane w tym systemie projektowane sa glownie do poruszania sie w grzaskim lub na piaszczystym podlozu co nie znaczy ze kazda opona w ten sposob oznaczona bedzie lepsza (bardziej przyczepna) od wszystkich innych opon wymiarowanych w innych systemach.

Po prostu trzeba wiedziec ze ta nazwa nie oznacza podtypu opon (wyspecjalizowanego) w jakims systemie wymiarowania, a jest to nazwa zupelnie osobnego systemu wymiarowania ( inna rzecz ze w tym systemie wymiarowana jest dosyc waska wyspecjalizowana grupa opon ).




    Reference: http://www.moderntiredealer.com/t_inside.cfm?action=performa...
_eP
Specializes in field
PRO pts in category: 32
Grading comment
dzięki!!




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search