long front with premium

Polish translation: maszyny z długim wysięgnikiem

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:long front machines
Polish translation:maszyny z długim wysięgnikiem
Entered by: Polangmar

19:32 Sep 8, 2011
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: long front with premium
"Warranty can be applied to all new equipment.
Also warranty can be applied to the factory modified machine such as demolition machine and long front with premium."

Tekst dotyczący wywrotek, koparek i ładowarek kołowych.
maci3j
United States
maszyny z długim wysięgnikiem
Explanation:
maszyny z długim (przednim) wysięgnikiem, maszyny z długim (przednim) ramieniem

"With premium" to odzielny termin.

Koparki hydrauliczne wyposażone w ekstremalnie długie wysięgniki (Long Front) stały się standardowymi maszynami wykorzystywanymi do specjalistycznych robót...
...(110 ton) z długim ramieniem "Long Front" (40m)...
http://tinyurl.com/43983xg

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2011-09-08 20:14:10 GMT)
--------------------------------------------------

with premium - za dopłatą

Klawiatura objęta 6 miesięczną gwarancją. Istnieje możliwość wydłużenia okresu gwarancji za dopłatą...
...że do roku to gwarancja producenta a za dopłatą otrzymujemy gwarancję...
http://tinyurl.com/4xzrtsy
Selected response from:

Polangmar
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4maszyny z długim wysięgnikiem
Polangmar
4 -1długi przód
Tomasz Machnik


Discussion entries: 1





  

Answers


32 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
long front
maszyny z długim wysięgnikiem


Explanation:
maszyny z długim (przednim) wysięgnikiem, maszyny z długim (przednim) ramieniem

"With premium" to odzielny termin.

Koparki hydrauliczne wyposażone w ekstremalnie długie wysięgniki (Long Front) stały się standardowymi maszynami wykorzystywanymi do specjalistycznych robót...
...(110 ton) z długim ramieniem "Long Front" (40m)...
http://tinyurl.com/43983xg

--------------------------------------------------
Note added at 41 mins (2011-09-08 20:14:10 GMT)
--------------------------------------------------

with premium - za dopłatą

Klawiatura objęta 6 miesięczną gwarancją. Istnieje możliwość wydłużenia okresu gwarancji za dopłatą...
...że do roku to gwarancja producenta a za dopłatą otrzymujemy gwarancję...
http://tinyurl.com/4xzrtsy

Polangmar
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 1618

1 day 1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
długi przód


Explanation:
'front'=przód, z kontekstu zdania' gwarancja na ... maszyny do burzenia i z długim przodem (długim wysięgnikiem jak Ktoś proponował?) za dopłatą.

Tomasz Machnik
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 15

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Polangmar: "Z długim przodem" są motocykle, a nie koparki/ładowarki: http://tinyurl.com/3mcs5do .
49 mins




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search