stele (monitor stele)

Polish translation: monitory informacyjne na słupku/stojaku/stelażu

GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:stele (monitor stele)
Polish translation:monitory informacyjne na słupku/stojaku/stelażu
Entered by: Adrian Liszewski

12:53 Nov 27, 2017
English to Polish translations [PRO]
Marketing - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: stele (monitor stele)
Stele z monitorem to taki niski słup czy tablica, która od połowy wysokości do szczytu (wysokość dorosłego człowieka lub nieco więcej) ma wbudowany monitor i na tym wyświetlane są reklamy czy informacje dla klientów. Widzę że to funkcjonuje w jęz. niemieckim i po trochu w angielskim też. Ktoś ma pomysł?
Adrian Liszewski
Poland
monitory informacyjne na słupku/stojaku/stelażu
Explanation:
lub słupki/stojaki informacyjne z monitorem/wyświetlaczem, monitory informacyjne na słupku/stojaku, lub ogólnie tablice elektroniczne na słupku/stojaku

Wg słownika PWN:
stelaż
1. sztaluga, statyw, podstawka służące do ustawiania książek, nut, fotografii itp.; także: podstawa, rama, podpórka do czegoś
2. zestaw elementów (stojaki, półki, ekrany itp.) służących do prezentacji eksponatów na wystawach, towarów w sklepach itp.
stela 2. szt. pionowa płyta kamienna, zdobiona dekoracją rzeźbiarską, zwykle z inskrypcją, znana głównie w starożytności, najczęściej jako pomnik nagrobny
Selected response from:

An-Ja
Poland
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3monitory informacyjne na słupku/stojaku/stelażu
An-Ja
3infokiosk/prezenter multimedialny/
Paweł Zatryb


  

Answers


42 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
infokiosk/prezenter multimedialny/


Explanation:
Najogólniej to infokiosk - choć to może sugeruje, że ekran jest interaktywny.

Ale znalazłem dwóch producentów, którzy robią po prostu prezentery multimedialne, tak to wygląda:
http://www.mera-systemy.pl/informatory-multimedialne-new-lig...
http://www.mera-systemy.pl/komunikacja-interaktywna/



Paweł Zatryb
Poland
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 4

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
monitory informacyjne na słupku/stojaku/stelażu


Explanation:
lub słupki/stojaki informacyjne z monitorem/wyświetlaczem, monitory informacyjne na słupku/stojaku, lub ogólnie tablice elektroniczne na słupku/stojaku

Wg słownika PWN:
stelaż
1. sztaluga, statyw, podstawka służące do ustawiania książek, nut, fotografii itp.; także: podstawa, rama, podpórka do czegoś
2. zestaw elementów (stojaki, półki, ekrany itp.) służących do prezentacji eksponatów na wystawach, towarów w sklepach itp.
stela 2. szt. pionowa płyta kamienna, zdobiona dekoracją rzeźbiarską, zwykle z inskrypcją, znana głównie w starożytności, najczęściej jako pomnik nagrobny



    https://www.kwesto.pl/wyposazenie-biura/uchwyty-stojaki-na-broszury-antyramy/slupek-informacyjny-a3/p/M14947/
    Reference: http://ztm.kielce.pl/aktualnosci/617-tablice-elektroniczne.h...
An-Ja
Poland
Works in field
Native speaker of: Native in PolishPolish
PRO pts in category: 24




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search