International Translation Day 2018

Join ProZ.com/TV for a FREE event September 25-26th celebrating International Translation Day! 50+ hours of content, Chat, Live Q&A & more. Join 1,000's of linguists from around the globe as ProZ.com/TV celebrates International Translation Day.

Click for Full Participation

Air valve extension

Polish translation: przedłużacz zaworu opony

06:04 Jul 10, 2018
English to Polish translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: Air valve extension
Bez kontekstu.

Obrazowo:

https://www.langston-motorsports.com/products/drc-tire-air-v...
Biurobob
Polish translation:przedłużacz zaworu opony
Explanation:
Zgodnie z oryginalnym określeniem: przedłużacz zaworu, a nie pompki.
Żargonowo: przedłużka wentyla.

http://www.sklep.urwis.com.pl/giety-zawor-przedluzka-wentyla...

https://sklep.phu-szczepan.pl/product-pol-159-Przedluzka-zaw...



--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień   2 godz. (2018-07-11 09:01:00 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Proszę zauważyć, że ten przedłużacz ma wbudowany zawór - patrz trzecie foto w pierwszym linku i również trzecie w drugim (tutaj wyraźniej widać). Z tego wynika, że oryginalny zawór w kole (wentyl) nie jest potrzebny. Można (ale nie ma konieczności) wyjąć ten zawór z tulejki (o ile możliwe, jak np. w rowerze) i na stałe nakręcić przedłużacz na tulejkę zaworu.

Dlatego to jest przedłużacz zaworu, a nie przedłużacz przewodu pompki ani samej pompki.
Selected response from:

Andrzej Mierzejewski
Poland
Grading comment
Dziękuję.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2końcówka kątowa przewodu kompresora/pompki
Adrian Liszewski
4przedłużacz zaworu opony
Andrzej Mierzejewski


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
air valve extension
końcówka kątowa przewodu kompresora/pompki


Explanation:
Samo określenie oznacza przedłużkę zaworu opony/dętki, natomiast to na zdjęciu wygląda jak końcówka kątowa.

Adrian Liszewski
Poland
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 139

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Crannmer: Ta końcówka zostaje na wentylu.
41 mins

agree  Frank Szmulowicz, Ph. D.
1 hr

16 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
air valve extension
przedłużacz zaworu opony


Explanation:
Zgodnie z oryginalnym określeniem: przedłużacz zaworu, a nie pompki.
Żargonowo: przedłużka wentyla.

http://www.sklep.urwis.com.pl/giety-zawor-przedluzka-wentyla...

https://sklep.phu-szczepan.pl/product-pol-159-Przedluzka-zaw...



--------------------------------------------------
Note added at 1 dzień   2 godz. (2018-07-11 09:01:00 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Proszę zauważyć, że ten przedłużacz ma wbudowany zawór - patrz trzecie foto w pierwszym linku i również trzecie w drugim (tutaj wyraźniej widać). Z tego wynika, że oryginalny zawór w kole (wentyl) nie jest potrzebny. Można (ale nie ma konieczności) wyjąć ten zawór z tulejki (o ile możliwe, jak np. w rowerze) i na stałe nakręcić przedłużacz na tulejkę zaworu.

Dlatego to jest przedłużacz zaworu, a nie przedłużacz przewodu pompki ani samej pompki.


Andrzej Mierzejewski
Poland
Specializes in field
Native speaker of: Polish
PRO pts in category: 459
Grading comment
Dziękuję.




The KudoZ network provides a framework for translators and others to assist each other with translations or explanations of terms and short phrases.


See also:

Your current localization setting

English

Select a language

Term search
  • All of ProZ.com
  • Term search
  • Jobs
  • Forums
  • Multiple search